اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مسوولان آذربایجان‌شرقی جوان گریز نباشند

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: از مسوولان استان خواسته‌ام نه تنها جوان گریز نباشند بلکه نسل جدید را در اجرای وظایف محوله همراه کرده و از این ظرفیت عظیم بهره ببرند.

مسوولان آذربایجان‌شرقی جوان گریز نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خُرّم  امروز در دیدار با وحید یامین‌پور، معاون جوانان و امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان که به تبریز سفر کرده است؛ اظهار داشت: آذربایجان‌شرقی و تبریز به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب نخبه‌پرور و جریان‌ساز بوده و از دیرباز در حوزه فکری و فرهنگی پیشرو بوده است که باعث نقش‌پذیری خوب جوانان ما در عرصه‌های مختلف اجتماعی می‌شود.

عابدین خُرّم افزود: اقبال و انگیزه جوانان استان برای تحرک اجتماعی در شرایط فعلی، یادآور تکلیف‌مداری و مسوولیت‌پذیری است که از شهدا و رزمندگان دفاع مقدس سراغ داریم.

وی ادامه داد: همانگونه که ریاست محترم جمهور دستور داده‌اند، از حضور فعال جوانان در تمام عرصه‌ها استقبال و استفاده می‌کنیم و همراهی و حمایت از فعالیت‌های مردمی را دنبال خواهیم کرد.

خُرّم تصریح کرد: از مسوولان استان خواسته‌ام نه تنها جوان گریز نباشند بلکه نسل جدید را در اجرای وظایف محوله همراه کرده و از این ظرفیت عظیم بهره ببرند.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول