اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

وزیر کشور: با افزایش تزریق 2 دز واکسن محدودیت‌های تردّد کاهش می‌یابد

احمد وحیدی گفت: با گسترش واکسیناسیون 2 دوز، محدودیت‌های اجتماعی و تردد‌ها کمتر می‌شود و انجام تست pcr منفی هم می تواند جایگزین تزریق واکسن شود ولی از آنجا که هزینه بیشتری دارد شاید در سفرهای داخلی مورد اقبال کمتر واقع شود.

وزیر کشور: با افزایش تزریق 2 دز واکسن محدودیت‌های تردّد کاهش می‌یابد

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور عصر امروز (سه شنبه) در حاشیه جلسه قرارگاه ستاد ملی کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز راجع به بازگشایی دانشگاهها  و نقاط ضعف  و آسیب‌های آن و همچنین درباره سامانه هوشمند مدیریت محدودیت‌ها بحث شد که این طرح پیشرفت‌های خوبی داشته است و  با چند مرحله آزمایش دیگر  آمادگی اجرا به شکل گسترده تری در کشور دارد. 

وزیر کشور ضمن اشاره به اهمیت تزریق دو دز واکسن برای کسانی که  می خواهند محدودیت‌‌های کمتری داشته باشند، اظهار داشت: برای افراد شاغل در حمل و نقل عمومی اجبار شد تا حتما 2 دوز واکسن را تزریق کنند تا محدودیت های حمل و نقل را کمتر کنیم.  

وحیدی افزود: در این نشست درباره مسایل کلان دارویی و سایر مسایل وابسته  هم بحث شد. 

وزیر کشور درخصوص تکلیف اجرای مصوبه حضور 50 درصد مسافران در وسایل حمل و نقل عمومی  از آذرماه نیز خاطرنشان کرد: با گسترش واکسیناسیون دو دز، این محدودیت‌ها کمتر می شود و انجام تست پی سی ار منفی هم می تواند جایگزین  تزریق واکسن شود ولی  از آنجا که هزینه بیشتری دارد شاید در سفرهای داخلی مورد اقبال کمتر واقع شود. 

وزیر کشور ادامه داد: مسافران برای خروج از مرزها حتما باید تست پی سی ار منفی داشته باشند.  

وحیدی تاکید کرد: درباره مصوبه منع  تردد شبانه نیز در ستاد ملی کرونا بحث شد ولی لغو آن تصویب نشد که امروز مجددا در این باره بحث و‌ بررسی شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول