اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

زنگ خطر ورود به پیک ششم کرونا در چهارمحال و بختیاری نواخته شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به احتمال بالای ورود به پیک ششم کرونا گفت: باید بستر آموزش حضوری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تا یکم آذرماه در مدارس و دانشگاه‌ها ایجاد شود.

زنگ خطر ورود به پیک ششم کرونا در چهارمحال و بختیاری نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جعفر مردانی صبح امروز در قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: با توجه به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در چهارمحال و بختیاری احتمال ورود به پیک ششم بالاست که از همه مردم و ادارات خواهشمندیم برای جلوگیری از این اتفاق که موجب اعمال محدودیت و به تبع ضرر و زیان برخی از مشاغل می‌شود همکاری خود را با علوم پزشکی افزایش دهند.

تمهیدات لازم برای آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه‌ها فراهم شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم ایجاد آمادگی برای ورود احتمالی به پیک ششم شیوع کرونا در استان خاطرنشان کرد: با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و برقراری کلاس‌های حضوری از یکم آذرماه، کلیه متولیان باید بستر آموزش حضوری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را فراهم کنند.

وی در خصوص اهمیت واکسیناسیون در افزایش ایمنی جامعه تصریح کرد: کلیه ادارات باید با استفاده از اپلیکیشن ماسک از ورود و خدمات‌دهی به افرادی که اقدام به تزریق واکسن نکرده‌اند خودداری کنند.

تمامی کارمندان ملزم به تزریق واکسن هستند

مردانی با اشاره به عدم تزریق واکسن توسط 15 درصد از معلمان آموزش و پرورش تاکید کرد: طبق قانون با کلیه کارمندان دولت که شامل معمان آموزش و پروش نیز می‌شود در صورت عدم دریافت و تزریق به موقع واکسن کرونا برخورد می‌شود زیرا افزایش ایمنی جامعه و حفظ سلامت مردم در گرو انجام به موقع واکسیناسیون می‌باشد.

وی با بیان اینکه هنوز دستوری مبنی بر تغییر محدودیت‌های کرونایی از جمله تردد از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا صادر نشده گفت: کماکان محدودیت‌های کرونایی طبق رنگ‌بندی در شهرهای نارنجی استان که تعدادشان در  چند ماه اخیر افزایش داشته اجرا می‌شود.

انتهای پیام/68033 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول