اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اقدام صهیونیست‌ها برای اعمال محدودیت علیه ورزشکاران ایرانی برخلاف اساسنامه فدراسیون‌ها است

رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس گفت: طبق اساسنامه همه فدراسیون‌های ورزشی قوانین کشورها و نظرات ورزشکاران محترم شمرده شده و صهیونیست‌ها برای اقدام صهیونیست‌ها برای اعمال محدویت علیه ورزشکاران ایرانی به خاطر نظر و عقیده‌شان برخلاف اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی است.

اقدام صهیونیست‌ها برای اعمال محدودیت علیه ورزشکاران ایرانی برخلاف اساسنامه فدراسیون‌ها است

احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای محدودیت و محرومیت ورزشکاران ایرانی در میادین بین‌المللی گفت: رژیم صهیونیستی فاقد مشروعیت سیاسی است و از همان زمان تاسیس بسیاری از کشورهای مسلمان حاضر نشدند آن را به‌عنوان یک دولت- ملت به رسمیت بشناسند.

وی افزود: امروز دیگر این تنها ورزشکاران ایران نیستند که حاضر به رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نمی‌شوند بلکه ورزشکاران بسیاری از کشورهای مسلمان دیگر نیز حاضر نیستند که با ورزشکاران رژیم صهیونیستی مبارزه داشته باشند و از رویارویی با آنها سر باز می‌زنند.

رئیس کمیته تربیت بدنی ورزش مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه برخی‌ها از داخل کشور پیام‌هایی را به بیرون انعکاس می‌دهند که واقعیت ندارد آنها عنوان می‌کنند که ورزشکاران ایرانی تحت فشارهای سیاسی حاضر به رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نمی‌شوند که این مسئله صحت ندارد.

راستینه خاطرنشان کرد: من در دیدار و گفت‌وگوهایی که با ورزشکاران رشته‌های مختلف کشورمان داشته‌ام آنها صراحتاً عنوان کرده‌اند که خود حاضر به رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نیستند.

وی افزود: بر اساس اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی قوانین داخلی کشورها و نظر و ایده ورزشکاران محترم شمرده شده و آنها بر اساس همین اساسنامه ها مختار و آزاد هستند که با ورزشکاری مبارزه داشته باشند یا خیر.

رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اقدامات رژیم صهیونیستی در تحت فشار قرار دادن ورزش های ورزشکاران کشورهای مختلف و به ویژه ایران به خاطر عدم رویارویی آنها با ورزشکاران این رژیم صراحتاً بر خلاف اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی است و برخلاف صراحت در این اساسنامه ها مبنی بر احترام به نظر ورزشکاران رژیم صهیونیستی به دنبال اعمال فشار و به ورزشکاران به ویژه ایرانی است و سعی دارد تا از این راه‌ها مشروعیت خود را به دست آورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول