اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مخالفت هیات فوتبال تهران با برگزاری دیدار پیکان و ذوب آهن در کرج

دبیر هیات فوتبال تهران از مخالفت با برگزاری دیدار پیکان و ذوب آهن در ورزشگاه انقلاب کرج خبر داد.

مخالفت هیات فوتبال تهران با برگزاری دیدار پیکان و ذوب آهن در کرج

عباس تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد درخواست باشگاه پیکان برای برگزاری دیدار معوقه این تیم مقابل ذوب آهن در ورزشگاه انقلاب کرج اظهار داشت: با این موضوع موافقت نمی‌کنیم، زیرا لیگ برتر ایران حرفه‌ای است و باید به قوانین آن احترام بگذاریم.

وی در خصوص اینکه دلیل این درخواست پیکان نارضایتی کادر فنی این تیم از زمین ورزشگاه شهدای شهرقدس مطرح شده است، توضیح داد: باشگاه پیکان می‌توانست زودتر این موضوع را پیش بینی کند و با مسئولان ورزشگاه، شهرداری شهر قدس و... برای مطلوب کردن وضعیت زمین هماهنگی‌های لازم را انجام بدهم. دقایقی قبل با مدیر ورزشگاه شهدا صحبت کردم. به دلیل بارندگی کیفیت زمین تا حدی پایین آمده بود، اما وی گفت در حال حاضر مشکلی وجود ندارد. اگر بخواهیم برای یک یا دو بازی از یک استان به استان دیگر برویم قوانین لیگ حرفه‌ای زیر سؤال می‌رود.

دبیر هیات فوتبال تهران ادامه داد: اگر ورزشگاه شهر قدس مشکل دارد، تیم پیکان می‌تواند در سایر ورزشگاه‌های استان تهران مثل ورزشگاه دستگردی که اکنون زمین خیلی عالی هم دارد دیدار خود با ذوب آهن را برگزار کند تا بازی تیم تهرانی در خود استان برگزار شود. ما هم هر گونه همکاری را انجام داده و جلسات هماهنگی را در این مورد برگزار می‌کنم، اما اینکه تیمی بخواهد برای برگزاری بازی‌اش از تهران به استان دیگری برود، درست نیست. اگر این گونه باشد باید تیم‌های پایه پیکان هم بازی‌های خود را در البرز برگزار کنند. نمی‌توان یک بام و دو هوا رفتار کرد.

تیموری خاطرنشان کرد: شاید این مسائل سبب شود تیم‌ها دنبال ساخت ورزشگاه اختصاصی بروند. باشگاه پیکان و مجموعه ایرانخودرو تمکن مالی مناسبی دارند و می‌توانند مجموعه‌ای خوب را افتتاح کنند تا این گونه به مشکل نخورند. در این حالت بازیکنان و کادر فنی پیکان هم می‌توانند در زمین خوبی بازی کنند. لیگ حرفه‌ای یعنی هر تیمی دارای ورزشگاه اختصاصی باشد تا از آن برای بحث‌هایی مثل برگزاری تمرین، تبلیغات محیطی، بلیت‌فروشی، به بهترین شکل استفاده کنند.

وی اضافه کرد: تغییر استان محل برگزاری بازی پاک کردن صورت مسأله است و مدیران مجموعه ایرانخودرو بیشتر به فکر استارت احداث یک ورزشگاه با کیفیت باشند تا به مجموعه فوتبال کشور هم کمک کنند. پیکان باشگاهی قدیمی و ریشه‌دار است و حیف است این تیم ورزشگاه اختصاصی نداشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول