اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

باران پاییزی مهمان نیمه غربی اصفهان می‌شود/ افزایش 2 درجه‌ای دمای هوا

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از اواخر روز پنجشنبه با گذر امواج، شرایط افزایش ابر و بارش پراکنده در غرب استان آغاز و طی روز جمعه به ویژه در نیمه غربی بارش‌هایی را به همراه خواهد داشت.

باران پاییزی مهمان نیمه غربی اصفهان می‌شود/ افزایش 2 درجه‌ای دمای هوا

ابراهیم هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعبت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اوایل روز پنجشنبه بر روی استان است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بر این اساس طی این مدت در اکثر مناطق استان وضعیت جوی به‌صورت صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد و در مناطق مرکزی و صنعتی غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: از اواخر روز پنجشنبه با گذر امواج، شرایط افزایش ابر و بارش پراکنده در غرب استان آغاز و طی روز جمعه به ویژه در نیمه غربی بارش‌هایی را به همراه خواهد داشت.

هنرمند با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق یک تا  ۲ درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۷ و کمینه فردا یک درجه سانتی‌گراد و خور و بیابانک با ۲۰ و بوئین میاندشت با منفی ۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‎‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول