اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سراجی: سایپا به دنبال پرداخت پول کلان به بازیکنان نیست/از رشته‌های پایه حمایت می‌کنیم

مدیرعامل سایپا گفت: ما پول کلان به بازیکنان نمی‌دهیم چون درآمد سایپا حاصل دسترنج کارگرانی است.

سراجی: سایپا به دنبال پرداخت پول کلان به بازیکنان نیست/از رشته‌های پایه حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم تجلیل از بانوان والیبالیست سایپا امروز با حضور مدیران این باشگاه برگزار شد. سایپا سال گذشته قهرمان لیگ ایران شد و امسال به عنوان نماینده کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا حضور داشت که در جایگاه چهارم قرار گرفت.

* در حالی که اعلام شده بود مراسم از ساعت ۱۴ آغاز می‌شود، این برنامه با ۴۵ دقیقه تاخیر آغاز شد.

* تقوی نماینده مجلس شورای اسلامی و سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه و بازیکنان تیم والیبال بانوان، جمعی از مربیان و بازیکنان فوتبال هم در مراسم حضور داشتند.

* بهنام ابوالقاسم‌پور مدیرفنی تیم سایپا به همراه سعید اخباری سرمربی این تیم نیز در مراسم حضور داشتند.

* مهرداد سراجی مدیرعامل سایپا در این مراسم گفت: سال گذشته که فعالیت‌های متعددی را شروع کردیم و اتفاقات خوبی به دست آمد. در والیبال قهرمان و در فوتسال بانوان نایب قهرمان شدیم. در دوومیدانی چندین مدال رنگارنگ کسب کردیم‌. ما ۱۸ رشته ورزشی در سایپا داریم که البته برخی از آنها به خاطر کرونا برگزار نشد.

وی افزود: در رده‌های سنی پایه فوتبال در بهترین سطح قرار داریم، با تیم‌های استقلال و پرسپولیس مسابقاتی داشتیم و حتی پیروز شدیم. به تیم‌های متمول نباختیم، اینها با زحمت کادر فنی، بازیکنان و ... کسب شده است.

مدیرعامل سایپا درباره حمایت از ورزش های پایه، یادآور شد: با مشورتی که با صالحی‌امیری داشتیم، تصمیم گرفتیم علاوه بر فوتبال و والیبال، سراغ رشته‌های مادر و المپیکی مانند دوومیدانی هم برویم. سایپا در انتخابات فدراسیون فوتبال هم حضور دارد. سابقه سایپا باعث شد این باشگاه نماینده مدیران عامل باشگاه‌ها در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شود.

سراجی درباره وضعیت تیم فوتبال سایپا، یادآور شد: امیدواریم با مربی با اخلاق، تیم فوتبال سایپا را به قله‌های افتخار برسانیم. سراجی در ادامه گفت: درآمدهای باشگاه سایپا حاصل تلاش و دسترنج کارکنان و افراد زحمتکشی است که تلاش می‌کنند ارزش افزوده‌ ایجاد کنند و نتایج آن مبالغی است که در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد، در نتیجه هیچ‌وقت دنبال پرداخت مبالغ کلان به بازیکنان نبوده چون این حاصل دسترنج افرادی است که در شرایطی سخت کار می‌کنند. آن بخشی که مربوط به استعدادیابی و مدیریتی است بهترین نتایج را کسب کردیم که حاصل آن را در فوتبال پایه و والیبال دیدیم. فوتبال امروز کاملا حرفه‌ای شده و شاید نتایج سایپا قابل قبول افکار عمومی نباشد اما این مسیری بود که آگاهانه انتخاب کردیم تا به سمت استعدادیابی برویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول