اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

«کشف آثار هنری» در ۹هزار مترمربع + عکس

شهر فرانکفورت آلمان میزبان نمایشگاهی با عنوان «کشف آثار هنری» بود. در این نمایشگاه، آثار هنرمندان جوان و نوظهور از اقصی‌نقاط جهان برای فروش به نمایش درآمد.

«کشف آثار هنری» در ۹هزار مترمربع + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از hessenschau، نمایشگاه «کشف آثار هنری» با بیش از ۱۳۰ غرفه‌ در فضایی به مساحت ۹ هزار متر مربع در شهر فرانکفورت برگزار شد. این نمایشگاه از یک‌سو، فرصت مناسبی برای هنرمندان جوان و نوظهور بود تا آثار خود را در معرض بازدید عمومی قرار دهند و از سوی دیگر به علاقمندان به هنر این امکان را داد تا مجموعه‌ای از آثار هنری را در یک مکان ببینند.

«یاکوب اشوردفگر» پژوهشگر هنر در فرانکفورت درباره برگزاری این نمایشگاه گفت: به جای رفتن به گالری‌های مختلف، به راحتی در راهروهای این نمایشگاه قدم زدم و با آثار هنرمندان جدید آشنا شدم. تنها مشکل نمایشگاه این بود که آثار هنری بدون هیچ‌گونه توضیحی عرضه می‌شدند و هیچ‌گونه کاتالوگ و یا نوشته‌ای برای توصیف آن‌ها وجود نداشت.

 

 

«جرارد مارگاریتیس» گالری‌دار و از غرفه‌داران در نمایشگاه «کشف آثار هنری» نیز اظهار داشت: در این نمایشگاه، طیف گسترده‌ای از آثار هنری وجود دارد و از این‌رو، بازدیدکنندگان می‌توانند به راحتی، کیفیت آثار را با یکدیگر مقایسه و اثر مورد نظر خود را انتخاب کنند.

«مگنوس رش» استاد رشته مدیریت فرهنگی در دانشگاه ییل آمریکا که در نمایشگاه حضور داشت، گفت: این نمایشگاه برای هنرمندان و گالری‌داران جوان فرصت مغتنمی بود. چرا که هنرمندان جوان توانستند آثار خود را به نمایش بگذارند و همچنین گالری‌داران جوان نیز توانستند آثار جدید را با قیمتی مناسب خریداری کنند. اگر چنین نمایشگاه‌هایی برگزار نشود، هنرمندان جوان نمی‌توانند در بازار هنری فعالیت کنند و به تدریج از صحنه کنار می‌روند.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول