اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آیین رونمایی از کتاب «پرخو» در اصفهان برگزار شد/ روایت داستانی پرماجرا در راز و رمز داروها

آیین رونمایی از دو کتاب «پرخو» و «علو» توسط واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اصفهان با همکاری روایت‌خانه برگزار شد.

آیین رونمایی از کتاب «پرخو» در اصفهان برگزار شد/ روایت داستانی پرماجرا در راز و رمز داروها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیین رونمایی از دو کتاب «پرخو» و «علو» توسط واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اصفهان با همکاری روایت‌خانه برگزار شد.

رمان پرخو

تصور کنید یک روز صبح از خواب بیدار می‌شوید. سرفه‌ها و عطسه‌های پی در پی به سراغتان می‌آید و احساس داغی می‌کنید؛ وقتی تب سنج عدد ۵.۳۸ را نشانتان می‌دهد، دیگر مطمئن هستید که سرماخورده‌اید و باید استراحت کنید.

تصمیم می‌گیرید به دکتر مراجعه کنید. تشخیص پزشکتان یک سرماخوردگی ساده است. خودتان هم انتظاری بیش از این نداشته‌اید. داروهایتان را می‌گیرید و به خانه بر می‌گردید. اولین قرص سرماخوردگی را که بارها در طول عمرتان هم استفاده کرده‌اید، می‌خورید و به رختخواب می‌روید.

وقتی بعد از چند ساعت از خواب بیدار می‌شوید، متوجه می‌شوید که چشمتان جایی را نمی‌بیند، اول فکر می‌کنید که به خاطر تاریکی اتاق است اما فقط چند لحظه طول می‌کشد تا متوجه شوید که شما بینایی تان را از دست داده‌اید؛ داستان پرخو از همین نقطه آغاز می‌شود. درست در زمانی که عده‌ای به خاطر خوردن داروها صدمه می‌بینند و قهرمان داستان در پی کشف راز این داروها قدم به میدان می‌گذارد و داستانی پر ماجرا آغاز می‌شود. 

چرا این کتاب را بخوانیم؟

اگر به خواندن رمان‌های مرتبط با موضوعات سیاسی، اجتماعی و بیوتروریسم عالقه‌مندید، این کتاب گزینه خوبی است. اگر از آن دست آدم‌های کنجکاوی هستید که هیچوقت به ظاهر خبرها اعتماد نمی‌کنید و به دنبال ماجرای اصلی در پشت آن هستید، این کتاب به کنجکاوی شما پاسخ می‌دهد و اگر به دنبال حقیقت هستید و حقیقت‌طلبی را دنبال می‌کنید، این داستان سختی‌ها و شیرینی‌های حقیقت را برای شما ترسیم می‌کند.

کتاب پرخو، اثر خانم شبنم غفاری از سوی انتشارات شهید کاظمی به چاپ رسیده است.

به گزارش فارس، در این مراسم کتاب «علو» اثر محمدرضا آریان‌فر که به موضوع دفاع‌مقدس پرداخته است نیز رونمایی شد.

روایت خانه را بیشتر بشناسیم

روایتخانه شاید بیش از آنکه جایی باشد برای نوشتن، جایی است برای رفاقت و همدلی و دوست داشتن. برای همین است که آغاز روایتخانه از هیچ مکانی نبود و هیچگاه وابسته به مکان نشد. روایتخانه در قلب تک تک اعضایی پا گرفت که همگی عاشق نوشتن و خواندن هستند و رویایشان زیستن با کلمات است و نویسنده شدن؛ روایتخانه جایی است برای پیوند دادن قلب هایی که وجه مشترکشان کلمه است.

روایتخانه در سال ۱۳۹۹ مثل سال‌های گذشته فعالیت‌های خود را در حوزه آموزش، تولید کتاب و برنامه‌های فرهنگی ادامه داده است و باتوجه اینکه در این دوره به خاطر وجود بیماری کرونا، فعالیت‌های این مرکز نیز می‌توانست با توقف جدی مواجه شود اما با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، فعالیت‌های مجازی جایگزین برنامه‌های حضوری شد و در نیمه دوم سال که فراگیری این بیماری به صورت نسبی کنترل شد، فعالیت‌های حضوری این مرکز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته شد. 


انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول