اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حاشیه و متن معارفه استاندار مازندران| نخستین شوک استاندار جدید به مدیران/ خنده حضار به درخواست وقت اضافی حسین‌زادگان

مراسم تودیع احمد حسین‌زادگان و معارفه سید محمود حسینی‌پور به عنوان استاندار جدید مازندران در سالن الغدیر سپاه کربلا با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شده است که همراه با حواشی جالبی بود.

حاشیه و متن معارفه استاندار مازندران| نخستین شوک استاندار جدید به مدیران/ خنده حضار به درخواست وقت اضافی حسین‌زادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مراسم تودیع احمد حسین‌زادگان و معارفه سید محمود حسینی‌پور به عنوان استاندار جدید مازندران از دقایقی پیش در سالن الغدیر سپاه کربلا آغاز شده است.

*مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با برگزاری تشریفات اولیه همه مراسم در استان مازندران آغاز شد.

*با وجود اعلام زمان برگزاری در ساعت هشت صبح با نیم ساعت تاخیر این مراسم با قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

*همه خودشان را رساندند

*فرمانداران و مدیران کل پای ثابت مراسم‌ تودیع معارفه بودند و تقریبا همه مدیران خودشان را به این مراسم رساندند.

*نزدیک به ۱۵ نفر از فعالان رسانه‌ای با وجود اینکه گفته می‌شود سخت‌گیری برای حضور رسانه‌ها اعلام شده در سالن دیده می‌شدند که بیشتر آنها فعالان رسانه‌های محلی بودند.

*ورود تلفن همراه به این مراسم تا حدودی با ممنوعیت همراه بود تا جائیکه یکی از مدیران استانی از خبرنگار برای ارتباط با خارج از سالن درخواست تلفن همراه کرده بود.

 *مراسم سخنرانی با خیرمقدم گویی حسن‌نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران آغاز شده است.

*حضور قهرمانان المپیکی و جهانی در مراسم

*بهداد سلیمی و هادی ساروی از جمله ورزشکاران ملی و بین‌المللی هستند که خودشان را به این مراسم رساندند، هادی ساروی برای حضور در سالن با ممانعت حراست مواجه شده  که پس از رایزنی با مدیرکل ورزش و جوانان به داخل سالن هدایت شده است.

 *آیت‌الله‌لائینی که پیش از برگزاری این مراسم دیداری با وزیر کشور داشت با تاخیر وارد این مراسم شده است.

*نماهنگی از رشادت مردی‌های شهدای مدافع حرم مازندران  ارزش معنوی به جلسه داده بود، توصیه شهید  بواس،انتشار تصاویر شهید محمد شالیکار و لحظه خداحافظی این شهدا با خانواده‌های‌شان  حال و هوای معنوی خاصی به این مراسم داده بود.

*به دلیل محدودیت که برای استفاده از تلفن همراه وجود دارد امکان  تهیه تصاویر تنها توسط تعداد محدودی از عکاسان فراهم  نبوده است.

*خودتعریفی معاون استاندار

* آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران به عنوان سخنران این مراسم پشت تریبون قرار گرفت.

*نماینده ولی فقیه در استان مازندران در خطبه نمازجمعه هفته پیش خواستار مشخص شدن وضعیت مدیر ارشد اجرایی استان مازندران شده بود.

*باراش باران الهی هم مورد توجه آیت‌الله لائینی گرفته و در ابتدای سخنرانی خویش به این موضوع اشاره کرده است.

*پای دزدان دریایی به مراسم معارفه باز شد

*رشادت‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران در مقابله با ناوهای آمریکایی همچنان به عنوان پای ثابت صحبت‌های نماینده ولی فقیه در استان مازندران است و در روزهای اخیر چندین بار در این ارتباط در تریبون‌ها اظهار نظر کردند.

*روی صندلی‌های سالن به صورت یک در میان عکس شهدا نصب شده است که نماینده ولی فقیه در استان به این موضوع اشاره کرد و گفت: حضور شهدا مایه دلگرمی و قوت و به عنوان ناظر بر رفتار ما است.

*آیت‌الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم طی سخنانی تغییر مدیریتی را امری طبیعی قلمداد کرده و گفت: ما نباید دلخوش به پست و مقام‌ها باشیم، پست‌های مدیریت طعمه نیست بلکه امانتی به گردن ما است.

*مدیران پاسخگوی عملکرد خود باشند

*وی با اعلام اینکه مدیران پس از اتمام دوران مدیریت باید پاسخگویی عملکرد خویش باشند،خطاب به حسین‌زادگان اینگونه اعلام کرد؛ که آیا مدیر ارشد استان  پس از اتمام مسؤولیت به وظیفه خویش در جامعه عمل کرده است.

*نماینده ولی فقیه در استان مازندران خاطرنشان کرد: حتی بنده زمانی که مسؤولیت گرفتم بسیاری از محافل درس و بحث را ترک کردم به دنبال پیگیر شرح وظایفی مسؤولیتی خویش هستم و سایر مسؤولان اجرایی هم باید اینگونه عمل کنند.

*محمدی‌لائینی خطاب به استاندار جدید مازندران، گفت: مسؤولیت بیش از ۳ میلیون نفر برعهده شما است و انتظار کار و گره‌گشایی از شما دارند، تحول در معیشت، فرهنگ در راستای توسعه یکی از انتظارات از شما است.

وی اضافه کرد: همه باید دل کنده و دل‌بریده از دنیا باشیم که دلدادگی به دنیا بسیار خطرناک است، اگر دلبسته به دنیا نباشیم تغییر و تحولات بسیار سختی ندارد، کسی که دلبسته به دنیا نباشد، زمانی که این مسؤولیت را دریافت کرده چندان خوشحال نمی‌شود و زمانی که گفتند که باید بروی و مسؤولیت را ترک زیاد ناراحت نمی‌شویم.

*دخالتی در انتخاب استاندار نداشتم

وی با اعلام اینکه بنده در انتخاب استاندار مازندران دخالتی نکردم، گفت: معیارهای را برای معرفی استاندار اعلام کردم  بر بومی بودن نماینده عالی دولت در استان تاکید داشتم.

نماینده ولی فقیه با اشاره به محرومیت پنهانی که در استان مازندران وجود دارد، افزود: استان سرسبزی مانند مازندران نباید افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی داشته باشد.

*مشکلات مازندران از ناکارآمدی مدیران است

وی با اشاره به قابلیت‌های که در استان مازندران، وجود دارد، افزود: دریا، جنگل، کشاورزی و گردشگری فرصت‌های بسیار زیادی در استان مازندران است که چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

محمدی‌لائینی با اعلام اینکه روحیه جهادی میدانی که دقیقه و ساعت نشناسد، حقوق و پول برایش مهم نباشد در حال حاضر نیاز استان مازندران، است، افزود: خدمات و فضائل به جای خودش اما ذکر مصیبت‌های زیادی در این حوزه وجود دارد که بعضا به خاطر ناکارآمدی‌ها، تعلل‌ها به وجود آمده است.

*باوجود بازرسی و دیوان محاسبات چرا در کشور فساد مالی داریم؟

وی با اعلام اینکه روی قیمت‌های کمرشکن کنترلی نیست، افزود: در حوزه نظارت نیاز به تقویت بیشتری داریم، حراست، بازرسی، دیوان محاسبات داریم اما دوباره شاهد فساد هستیم، پروژه‌های نیمه تمام زیادی در استان مازندران وجود دارد که رئیس جمهور این موضوع را در اولویت قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خواستار تعریف پروژه‌های جدیدی در استان شد و افزود: ایجاد قطار پرسرعت یکی از نیازهای اساسی استان‌های شمالی در کشور است، از رامسر تا مرکز استان باید وقت یک فرد صرف شود چه اشکال دارد که قطار محلی پرسرعتی داشته باشیم، بخش خصوصی حاضر به فعالیت در این زمینه است اما بروکراسی اداری مانع از اجرای پروژه‌های بزرگ است.

وی با اشاره به مشکلاتی که در صادرات وجود دارد، افزود: واردات به راحتی انجام می‌شود، نزدیک به ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصولات باغی داریم اما به صورت محدود صادر می‌شود ما می‌توانیم در سال نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار صادرات داشته باشیم اما رقم بسیار محدود است.

*انتقاد از تغییر مدیریت در چوب و کاغذ مازندران

محمدی‌لائینی همچنین به تغییر مدیریتی در کارخانه چوب و کاغذ اشاره کرد و گفت: نسبت به تغییر زودهنگام مدیریتی در این مجموعه انتقاد دارم، چرا مدیری که در این مجموعه عملکرد مناسبی داشته به راحتی بدون پرس و جو از مدیران استانی یک شبه تغییر می‌کند.

 

*پاسخ نماینده ولی فقیه به شوخی مجری مراسم!

مجری مراسم به صورت زیرکانه نسبت به طولانی شدن صحبت‌های نماینده ولی فقیه انتقاد کرد و حتی خود آیت‌الله لائینی به شوخی به مجری گفت: شانس آوردید روی صندلی سخنرانی نکردم.

*مهدیه رجایی‌فر دختر شهید رجایی‌فر دلنوشته‌ای تهیه شده را در این مراسم قرائت کرده است.

 

*دلنوشته‌ای از طرف مهدیه

*پس از اتمام دلنوشته مهدیه رجایی‌فر، سالن تمام قد به احترام شهدا و شهید رجایی‌فر ایستاده‌اند و صدای احسنت حضار در سالن شنیده می‌شد.

ساعت ۹ : ۴۷ دقیقه: غلامرضا شریعتی رئیس مجمع نمایندگان مازندران دیگر سخنران این مراسم بود که از حسین‌زادگان به عنوان استاندار پرتلاش نام برده است و درست نقطه مقابل نماینده ولی فقیه در استان مازندران که نسبت به برخی عملکردها گلایه داشته، قرار گرفته است و برای حسین‌زادگان آرزوی موفقیت کرده است.

*انتقاد از عملکرد مدیران

 شریعتی به صورت ناخواسته‌ به عملکرد مدیران اجرایی انتقاد کرده است که خطاب به وزیر کشور گفت: یکی از نیازهای ضروری استان تولید ثروت است، مازندران می‌تواند کشور را اداره کند، مازندران استان کشاورزی، دامپروری، زراعت و باغبانی است، آنچه که کشاورزی به آن احتیاج دارد مهار آب است و پائین‌ترین نرخ مهار آب را در کشور داریم.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اعلام اینکه برای اجرای پروژه‌های مهار آب نیاز به ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار داریم، افزود: با کشت دو منظوره این هزینه‌ها تامین می‌شود.

*شروع پایان‌نامه قصه‌های مجید

*ساعت ۱۰: ۷ دقیقه: بذله‌گوی‌های حسین‌زادگان یکی از نقاط قوت حاج مجید است وقتی پشت تریبون قرار گرفت به جهت قد بلندتری که نسبت به سایر سخنرانان داشت خطاب به مجری سالن گفت: سایز میکروفون را به اندازه من تغییر بده همین موضوع باعث خنده حضار شده است.

*استاندار سابق مازندران با اعلام اینکه هزار و ۱۱ روز در استان مسئوولیت داشتم،افزود: اقدامات موثر و خوبی در سخت‌ترین شرایط تحریم‌ها در استان مازندران انجام شده است.

*هتریک سیل در دوران مدیریتی

وی اضافه کرد: سه تا سیل در استان در دوره مسؤولیت بنده اتفاق افتاده است و کرونا هم مزیت برعلت شده است.
حسین‌زادگان برای تشریح اقدامات و عملکرد خویش اعلام کرد که یک ساعت زمان نیاز دارد که با خنده حضار همراه شده است.

وی از همراهی سپاه کربلای مازندران و دستگاه قضایی برای کنترل سیل تقدیر کرد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه اقدامات خوبی در حوزه ایجاد نیروگاه با مقیاس کوچک انجام دادیم، گفت: بیش از ۱۵ نیروگاه مقایس کوچک در استان راه اندازی کردیم که برای ما در قالب پدافند غیرعامل در استان یک ضرورت است.

*احیای کارخانه‌ها به کمک ستاد اجرای فرمان امام

وی با اشاره به جمعیت شناوری که در استان مازندران وجود دارد، اظهار کرد: به تناسب جمعیت نیاز داریم که زیرساخت‌ها را فراهم کنیم، شاخص جمع‌آوری آب‎های سطحی استان مازندران ۱۰ به ۴۰ است که نیاز به اقدامات و تلاش‌های مستمر در دولت فعلی نیز دارد.

حسین‌زادگان با اعلام اینکه کارخانه‌های بزرگ استان مازندران تعطیل نشده است، افزود: با کمک ستاد اجرای فرمان امام راحل نساجی در حال فعالیت بوده و بیش از ۲۰۰ کارخانه به چرخه تولید برگشته است.

وی با اعلام اینکه در کشاورزی به سمت توسعه گلخانه‎‏ها حرکت کردیم، گفت: ترویج کشت گلخانه‌ای در استان رونق گرفته است و در زراعت چوب هزار و ۶۰۰ هکتار را در دستور کار قرار دادیم.

*همه جای دریای مازندران بسته است

استاندار مازندران درباره اقتصاد دریا محور، خطاب به آیت‌الله لائینی بیان کرد: وقتی همه جای دریای مازندران بسته است چطور می‌توانیم در این زمینه برنامه‌ریزی انجام دهیم، آزادسازی ساحل را انجام دادیم، ۱۳۴ نقطه را که امکان ایجاد اسکله وجود دارد را شناسایی کردیم و تنها نیاز به امضاء منابع طبیعی داریم.

وی ادامه داد: در دریای مازندران کشتی تفریحی نداریم و مجوزهای لازم را دریافت کردیم که به زودی راه‌اندازی می‌شود.

*توصیه یکی از حاضرین به وزیر کشور

* ساعت ۱۰: ۲۲ دقیقه بحث آزادسازی دریا که مطرح شده، یکی از حضار خطاب به حسین‌زادگان،گفت: به وزیر کشور اعلام کنید که محدوده پلاژ وزارت کشور را آزاد کند.

حسین‌زادگان بیان کرد؛ این موضوع و برخی از پلاژ‌ها نیاز به آزادسازی دارد.

*اشاره وزیر به حسین‌زادگان

*با طولانی شدن صحبت‌های استاندار سابق وزیر مازندران احمد وحیدی وزیر کشور به ساعت خویش نگاه کرد که حسین‌زادگان پشت تریبون، گفت: این آخرین سخنرانی بنده است که بعدا نمی‌توان وزیر کشور را ببینم، ممکن است که نماینده ولی فقیه و استاندار را ببینم ولی در جمع این چنینی به عنوان استاندار نمی‌توانم حضور پیدا کنم، سه چهار دقیقه دیگه وقت می‌خواهم که تمام کنم.

*ملاقات‌های مردم رئیس جمهور و حضور در شهرستان‌های مورد توجه استاندار سابق قرار گرفته و این دیدارها را موثر اعلام کرد و این موضوع را به دیدارهای مردمی خودش در سطح استان ارتباط داده است.

*تقدیر از عملکرد رئیس کل دادگستری مازندران دیگر صحبت‌های حسین‌زادگان بوده که خطاب به حجت الاسلام اکبری گفته که ایشان فردی بسیار عاقل است که برخی مواقع بنده نسبت به این موضوع شک داشتم.

* تقدیر از عملکرد نیروهای اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و نمایندگان مجلس از دیگر صحبت‌های حسین‌زادگان بوده است.

*من رکوردار هستم!

وی خطاب به رسانه‌ها گفت؛ که بنده تحملم خوب بود، حداقل نقدهای منصفانه داشته باشند، نقدهای غیرمنصفانه  گاهی انرژی مدیر را می‌گیرد، البته بنده در تحمل نسبت به نقدها رکوردار هستم.

* ساعت ۱۰: ۴۱ دقیقه:  تنظیم بازار یکی از اقدامات جدی دولت است

وزیر کشور  نیز در این مراسم با بیان اینکه تنظیم بازار یکی از اقدامات جدی دولت است، گفت: امروز دولت و رئیس جمهور با همه توان به دنبال رفع مشکلات هستند، در بحث کرونا؛ کنترل بازار در سیمان و فولاد توفقیقات مناسبی به دست آمده است.

احمد وحیدی اظهار کرد: کشور مسیر پیشرفت به سمت تمدن نوین اسلامی را طی می‌کند، مدینه فاضله‌ای برای چشم انداز نظام تعریف شده است در راس همه پیشرفت‌ها پیشرفت انسانی است.

وزیر کشور گفت: امروز دولت و رئیس جمهور با همه توان به دنبال رفع مشکلات هستند،  در بحث کرونا؛ کنترل بازار در سیمان و فولاد توفقیقات مناسبی به دست آمده است.

وی ادامه داد: تنظیم بازار یکی از اقدامات جدی دولت است و بعد از آن حرکت زیربنایی دیگر که برای حل مشکلات مزمن اقتصادی وجود دارد در دستور کار دولت قرار دارد.

وحیدی با اعلام اینکه هر استانی یک طرح پیشرفت دارد، افزود: این طرح را استاندار با کمک همگان در کوتاه‌مدت و بلندمدت پیش ببرد، افزود: دستاوردهای خوبی در دوران انقلاب استان مازندران انجام شده است، مدیران استانی زحمات خوبی کشیدند و مورد قبول درگاه حق قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: برای رسیدن به نقطه بلند در کشور نیاز به جهش دارد و باید برنامه جهشی خودمان را طراحی کنیم.

*اعتماد ملی به حسینی‌پور

وزیر کشور با اشاره به سابقه انقلابی و اجرایی استاندار جدید مازندران، افزود: ایشان در سطح ملی مورد اعتماد و حمایت قرار دارند، این ظرفیت خوب است که می‌تواند با روحیات جهادی در این مسؤولیت موفق باشند و شاهد دستاوردهای خوبی از استاندار جدید باشیم و این نیاز به همراهی مسؤولان اجرایی استان است.

وی با اعلام اینکه مسیر کشور مردم سالاری دینی است که رهبر انقلاب اسلامی بارها و بارها به مسؤولان اجرایی کشور گوشزد کرده‌اند، افزود: دوره جدیدی در استان مازندران شروع می‌شود از زحمات گذشتگان تقدیر می‌کنیم و در دوره جدید انتظار حرکت پرشتاب داشته باشیم.

وحیدی افزود: مازندران سرزمین مبارک، عارفان و عالمان بزرگ، علامه حسن‌زاده آملی، جوادی آملی ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید است، برای انسان توفیق است که در این محضر حاضر باشد.

*باید از ظرفیت‌های مازندران استفاده شود

وی گفت: مازندران سرزمین دلاوری‌ها و حماسه‌ها است، حماس‌های که مرتبط با ائمه است، بنده بارها و بارها در مراسم شهدای استان مازندران حضور داشتم علاقه مردم به  به شهدا را لمس کردم و باطن مردم مازندران به شهدا علاقه‌مند هستند.

وزیر کشور افزود: مازندران استان برخودار در همه زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی است،ظرفیت‌های استان بسیار زیاد است، رتبه اول در تولید برنج، رتبه دوم در مرکبات و رتبه برتر در تولید مرغ و تخم‌مرغ، گل‌های زینتی این موارد بخش اندک ظرفیت‌های بزرگ استان مازندران است.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌های تاریخ و معنوی استان مازندران بسیار زیاد است که ظرفیت‌های طبیعی اندک است، ظرفیت خدادی بسیار مهم است که از این موارد حداکثر بهره‌برداری شود.

*با ترک برخی از اعضای حاضر در جلسه، نماینده مردم نور و محمودآباد خودش را به صندلی ابتدایی جلسه رساند و  با دیگر نمایندگان مجلس، نماینده ولی فقیه و وزیر کشور خوش و بش کردند.

*پایان و آغاز یک ماموریت مهم

*وحیدی پایان ماموریت احمد حسین‌زادگان را با ارائه لوح تقدیر که متن  آن توسط مجری قرائت شده اعلام کرد و  حکم استاندار جدید مازندران را در اختیارش قرار داد.

ساعت ۱۱ : ۵ دقیقه آغاز صحبت سیدمحمود حسینی‌پور به عنوان استاندار جدید مازندران

*چه کسی مسؤول این همه عقب‌ماندگی است؟

سیدمحمود حسینی‌پور با ذکر نام شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم، اظهار کرد: وقتی انسان پا به استان مازندران می‌گذارد همه کوچه و خیابان‌های استان با تمثال شهدا آذین شده که یاد و خاطرات دفاع مقدس را زنده می‌کند.

وی گفت: مازندران در دوران دفاع مقدس در خط مقدم حمله به دشمن بوده است، لشکر ۲۵ کربلا جز لشکرهای تهاجمی بوده است، مردم استان مازندران در برابر دشمن تهاجمی عمل می‌کنند.

استاندار جدید مازندران ادامه داد: در دفاع از حرم هم شهدای ما در موضع تهاجم قرار گرفتند و کارکرد تهاجمی داشتند، اگر در عرصه‌های نظامی و دفاعی در نقطه تهاجم قرار گرفتیم در جنگ اقتصادی نیز می‌توانیم به عنوان مهاجم ورود پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: نباید در استانی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در آخرین سفرشان فرمودند که استانی که جنگل و دریا دارد نباید بیکار باشد، مازندرانی که سرشار از منابع غنی طبیعی بوده و صادر کننده ۳۰ محصول مهم کشاورزی بوده و دارای ظرفیت جنگل و دریا است چرا باید مردم در فقر و بدبختی زندگی کنند، چه کسی مسؤول این عقب ماندگی است.

*تحریم مدیریتی استان مازندران را بشکنیم

حسینی‌پور با اعلام اینکه باید تحریم مدیریتی استان مازندران را بشکنیم، افزود: از ظرفیت جوانان در توسعه استان مازندران، گفت: باید استفاده شود، ۴۲ سال از عمر انقلاب گذشته تا کی باید جوانان ما در دیگر استان‌ها خدمات بدهند.

وی ادامه داد: ما دیگر فرصت گزارش عملکرد ما نتوانستیم نداریم باید گزارش بدهیم که چه اقداماتی انجام دادیم.

*تا کی باید بگیم نتوانستیم؟

حسینی‌پور با اعلام اینکه برای توسعه استان فرهنگ جهادی باید حاکم باشد، گفت: تا کی باید گزارش بدهیم که نتوانستیم، شرایط تحریمی که بر کشور حاکم است، مردم مازندران و جوانان با استفاده از ظرفیت‌ها می‌توانند با شکست مواجه کنند.

وی اضافه کرد: روحیه جهادی در استان مازندران باید تقویت شود در صنایع نظامی و موشکی با استفاده از ظرفیت جوانان را شکستیم و امروز اگر دشمن جرات نمی‌کند که نگاه چپ به کشور داشته باشد از برکت جوانان است.

*از کدام برخورداری حرف می‌زنید؟

استاندار جدید مازندران خاطرنشان کرد: هر مسؤولی در طول این سال‌ها وارد استان شده اعلام کرد که این استان برخوردار است، آیا این مردم مظلومی که در شهرها هستند این برخورداری را حس می‌کنند؟

*استاندار جوانان بدون پارتی هستم

وی اضافه کرد: بنده به واسطه مسؤولیتی که داشتم در همه نقاط کشور حضور پیدا کردم، پیشرفت‌های سایر نقاط کشور را دیدیم، عامل اصلی عقب‌ماندگی مازندران این است که نتوانستیم وحدتی را در بین نخبگان استانی برای توسعه و پیشرفت استانی ایجاد کنیم و یکی از اتفاقاتی است که  در این دوره در استان رقم می‌خورد، بنده استاندار جوانانی هستم که هیچ پارتی و گروه و شخصیتی آنها را حمایت نمی‌کند.

استاندار مازندران با اعلام اینکه حصار مدیریتی در استان مازندران بیداد می‌کند، افزود: صدور مجوزها در استان به سختی انجام می‌شود، باید میدان باز شود و از ظرفیت جوانان استفاده شود، اگر ظرفیت جوانان به خوبی استفاده شود قطع به یقین مازندران به سرعت شکوفا می‌شود.

*به هیچ گروهی بدهکار نیستم /  به مردم مازندران بدهکارم

وی اضافه کرد: برای رسیدن به پست و مقام استانداری هیچ تلاشی نکردم و هیچ فردی برای من سفارش نکرده است به همین دلیل به هیچ فرد و گروهی بدهکار نیستم به مردم استان مازندران بدهکار هستم.

*نخستین شوک استاندار مازندران به مدیران

حسینی‌پور  با اشاره به نیروی انسانی قوی در کشور، گفت: دست تک تک مدیران استان را می‌بوسم، مدیرانی که تشخیص می‌دهند که برنامه‌مناسبی برای توسعه استان مازندران ندارند خودشان از مسؤولیت کنار بکشند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول