اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار حاجی‌زاده: پهپادهای ایران خاری در چشم دشمنان هستند/ پایان کار رژیم صهیونیستی نابودی است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه پهپادهای جمهوری اسلامی امروز خاری بر چشم دشمنان شده است و می‌گویند اینها را باید محدود کنیم، افزود: البته سال‌ها دشمنان در حوزه تحریم تسلیحاتی تلاش کردند و در واقع اجازه واردات به ما نمی‌دادند که البته به نتیجه نرسیدند.

سردار حاجی‌زاده: پهپادهای ایران خاری در چشم دشمنان هستند/ پایان کار رژیم صهیونیستی نابودی است

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، سردار امیر علی حاجی زاده در حاشیه مراسم بزرگداشت دهمین سالگرد شهادت شهید حسن طهرانی مقدم و شهدای نیروی هوافضای سپاه، اظهار داشت: امروز امنیت کشور مثال زدنی است و لزومی ندارد درباره حد توانمان حرف بزنیم به اندازه کافی دشمنان می‌گویند که امروز بیایید راجع به موشک مذاکره کنیم.

وی با بیان اینکه پهپادهای جمهوری اسلامی امروز خاری بر چشم دشمنان شده است و می‌گویند اینها را باید محدود کنیم، افزود: البته سال‌ها  دشمنان در حوزه تحریم تسلیحاتی تلاش کردند و در واقع اجازه واردات به ما نمی‌دادند که البته به نتیجه نرسیدند.

 سردار حاجی‌زاده گفت: قدرتی که امروز فراهم شده است نتیجه راه و روش فرهنگ شهدایی مثل شهید طهرانی مقدم است یعنی شهید مقدم و یاران شهیدش بنیانی را گذاشتند و راهی را به ما یاد دادند که مسیر موفقیت است. این الگو فقط مختص کار نظامی و امنیتی و دفاعی نیست، این الگو و روش در حوزه فرهنگ ، اقتصاد، سیاست و در هر جایی مورد استفاده است که اگر از آن استفاده کنیم به طور قطع موفق خواهیم شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تأکید کرد: امروز روزی است که نیاز داریم از این روش‌ها و الگو ها به ویژه در حوزه اقتصاد که عقب افتادگی داریم و مردم تحت فشار هستند، استفاده کنیم و بتوانیم سد فناوری‌های حوزه غیرنظامی را در زمینه‌های صنایع مختلف بشکنیم و این شدنی است.

وی عنوان کرد: امروز به لطف خدا در حوزه دفاعی، نظامی و امنیتی به نقاط خوبی رسیده‌ایم و در سایه این امنیت باید در بقیه حوزه‌ها فعال شویم و یکی پس از دیگری مشکلات را حل کنیم.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تنها رژیمی در دنیا است که درباره بقاء و ادامه موجودیت خود صحبت می‌کند، گفت: رژیمی که راجع به موجودیت خود صحبت می‌کند این محکوم به نابودی است و چنین رژیمی نمی‌تواند درباره کشور دیگری صحبت کند و تهدیداتی که هم می‌کند بیشتر مصرف داخلی برای خودشان دارد.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقامات رژیم صهیونسیتی می‌دانند که آنها می‌توانند آغاز کننده باشند ولی پایان کار با ماست؛ پایان این کار نابودی رژیم صهیونسیتی است و اگر بهانه ای دست ما بدهند، دیگر بعد از این دوره را نخواهند دید و قطعا نابودی آنها - به لحاظ تاریخی - جلو خواهد افتاد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول