اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دین محمدی: فشار حواشی تیم ملی در بازی با لبنان حس شد/بازیکنان حق دارند اعتراض کنند

بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان گفت: فشار حواشی که طی روزهای گذشته پیرامون خط خوردن طارمی ایجاد شد روی بازیکنان در بازی با لبنان اثر گذاشت و این موضوع در نیمه اول مشهود بود.

دین محمدی: فشار حواشی تیم ملی در بازی با لبنان حس شد/بازیکنان حق دارند اعتراض کنند

سیروس دین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عملکرد تیم ملی مقابل لبنان اظهار داشت: در درجه اول باید اشاره کنم که باد روی کیفیت بازی تیم ملی اثر گذاشت و شما دیدید بازیکنان دو تیم حتی در دادن پاس‌های بلند دچار مشکل می‌شدند. بازیکنان ما بازی را خوب شروع کردند و تا دقیقه 10 یک نفس روی دروازه حریف بودند.

وی افزود: فوتبال قوانین نانوشته زیاد دارد و یکی از این قوانین گریبان ما را گرفت. لبنان با کمک باد به گل رسید، ولی انصافا تیم ملی ما خیلی حمله کرد. در همان نیمه اول می‌شد کار حریف را تمام کنیم، اما در برخی از صحنه‌ها در محوطه جریمه حریف کم تعداد بودیم. می‌شد از توپ‌های دوم استفاده بیشتری کنیم ولی این اتفاق رخ نداد.

بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد: در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم و تیمی که فرصت ایجاد کند می‌تواند گل بزند و تیم ملی ما هم این کار را انجام داد، هر چند این اتفاق در ثانیه‌های پایانی رخ داد. یک روز خبرنگاری از مورینیو سؤال کرد تیم شما 40 موقعیت گلزنی داشت اما فقط یک گل زدید و این مربی پاسخ داد دفعه بعد 40 موقعیت ایجاد می‌کنیم اما دو گل می‌زنیم. ما در نیمه دوم فقط یک موقعیت به حریف دادیم اما حملات پرتعداد و پرس به موقع در زمین حریف باعث شد آنها بازی‌سازی نکنند و آنقدر روز دروازه حریف فشار آوردیم که از هما ن20-10 موقعیت 2 توپ را تبدیل به گل  کردیم.

دین محمدی تأکید کرد: بازیکن بزرگ این روزها به درد می خورد. سردار آزمون بازی را برای تیم ملی فوتبال ایران درآورد و دیدید که با همان ضربه لبنان عملا شانسی دیگر برای ادامه بازی نداشت. تکرار به پرس از جلو باعث شد تا گل دوم را هم بزنیم و انصافا این پیروزی خیلی چسبید و به ما در راه صعود به جام جهانی بسیار کمک خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در نیمه اول فشاری روی بازیکنان تیم ملی حس نکرد، گفت: فشار روی بازیکنان مشهود بود و باید بپذیریم وقتی حاشیه وارد تیمی می‌شود قطعا بازیکنان دچار استرس خواهند شد. به نظرم در جریان رخ داده برای طارمی بازیکنان استرس داشتند و فشار روی بازیکنان مشهود بود اما در نیمه دوم شرایط کاملا تغییر کرد. راه حل اینکه تیم ملی دچار حاشیه نشود این است که فدراسیون دخالت کند و قضیه را خیلی زود به اتمام برساند. شکست و یا امتیاز از دست رفتن برای تیم ملی به ضرر فوتبال و مردم کشور است. من معتقدم طارمی بازیکنی است که تأثیر گذار بوده و می تواند با یک کدخدامنشی و میانجیگری قضیه جمع و جور شود.

بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص اعتراض مشترک بازیکنان به وضعیت این روزهای‌شان در اردوها گفت: با احترام به رشته کشتی، فوتبال پرطرفدارترین ورزش کشورمان است. باید از تیم ملی حمایت شود و باید بپذیریم که بازیکنان ما فوتبالیست‌های بزرگی هستند. دیگر مثل قدیم نیست که بازیکن با امکانات کم دوام بیاورد. مهدی طارمی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، سامان قدوس و... در اروپا بازی می‌کنند و باشگاه‌های آنها هر کدام 5 زمین تمرین دارند. وقتی امکانات تیم ملی و چمن مصنوعی و این شرایط را می‌بینند، قطعا اعتراض می‌کنند.

وی تأکید کرد: من به بازیکنان تیم ملی به خاطر اعتراضشان حق می‌دهم و معتقدم هر بازیکنی در تیم‌های ملی دیگر هم این شرایطی را ببیند اعتراض خواهد کرد. از فدراسیون می‌خواهم امکانات را در شأن بازیکنان تیم ملی در اختیار آنها قرار بدهد تا در قرن بیست و یک بازیکنان دغدغه زمین بازی و لباس و این گونه مسائل نداشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول