اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نصرتی: وضعیت تیم ملی جای تأسف دارد/ فدراسیون فوتبال باید وظایف ابتدایی‌‌اش را انجام بدهد

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با توجه به شرایط تیم ملی، باید درباره عملکرد فدراسیون تأسف عمیقی خورد.

نصرتی: وضعیت تیم ملی جای تأسف دارد/ فدراسیون فوتبال باید وظایف ابتدایی‌‌اش را انجام بدهد

محمد نصرتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره پست اعتراضی مشترک بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از برتری دو بر یک مقابل لبنان و گلایه آنها از وضعیت این تیم اظهار داشت: برای کشوری با این همه منابع، ابهت و ... خیلی خوشایند نیست امورات تیم‌ ملی‌اش که اسم کشورمان روی آن است، نگذرد. این موضوع جای تاسف وحشتناک برای فدراسیون دارد. تیم ملی اکنون نتایج فوق‌العاده ای کسب می‌کند اما حتی اگر ضعیف هم نتیجه گرفته بود، نباید شرایطش به این شکل می‌شد.

وی درباره اینکه عزیزی‌خادم قبل از حضورش در فدراسیون، وعده‌های زیادی مبنی بر درآمدزایی در این مجموعه داده بود اما با انتقاد بازیکنان تیم ملی مشخص شده خیلی از این برنامه‌ها عملی نشده است، گفت: قطعا این قول‌ها محقق نشده و فدراسیون ضعیف عمل کرده که بازیکنان به این شکل اعتراض خود را نشان داده‌اند. در این وضعیت همه باید از تیم ملی حمایت کنند اما فدراسیون به عنوان متولی فوتبال باید وظایف ابتدایی خود را انجام بدهد.

مدافع پیشین تیم ملی درخصوص بازتاب بین‌المللی پست اعتراضی بازیکنان این تیم، توضیح داد: واقعا زشت است که برای لباس، دریافت نکردن پاداش و پشتیبانی نشدن، اینگونه اعتراض کنند و دیدید که رسانه‌ها در کشورهای دیگر هم به این موضوع پرداختند. تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2006 با شرکت پوما قرارداد بسته بود. در آن زمان برای هر اردو دو ست کامل شامل لباس گرمکن، لباس تمرینی، لباس بازی و ... را با کیفیت اصلی این شرکت به ما دادند. به حدی لباس گرفته بودیم که خیلی از رفقای برادر من این لباس‌ها را تن می‌کردند اما اکنون بازیکنان تیم اول آسیا می‌گویند باید لباس کهنه بپوشیم!

نصرتی تصریح کرد: باید برای فدراسیون در این وضعیت تاسف عمیقی خورد. هرچند کشور ما در شرایط تحریم است اما ابتدایی ترین مسائل مانند تامین لباس تیم ملی ارتباط خاصی به این موضوع ندارد. اگر تیم ملی در این مقطع نتیجه نمی‌گرفت، بازیکنان و کادرفنی باید شدیدترین انتقادات را تحمل می‌کردند اما اکنون که وضعیت خوبی داریم، باید از این تیم بیشترین و بهترین حمایت‌ها صورت بگیرد. عزیزی خادم و همکارانش هم باید هرچه سریع‌تر به وعده‌هایی که درباره درآمدزایی دادند، عمل کنند.

وی افزود: صعود ما به جام جهانی با بردن لبنان تا حد بسیار زیادی قطعی شد. البته با این وجود نباید بازیکنان مقابل سوریه تمرکز و تعهد خود را از دست بدهند. پس از این مسابقه که امیدوارم دست پر از آن خارج شویم، مسئولان ارشد کشورمان به مشکلات تیم ملی ورود می‌کنند.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به اتفاقات قبل از دیدار با لبنان درمورد خط خوردن مهدی طارمی، عنوان کرد: این موضوع باید درون خانواده حل می‌شد تا کار به اینجا نرسد. البته در ادامه رفتارهای طارمی و اسکوچیچ مثبت بود اما برخی که کاسه داغ‌تر از آش شده بودند، به این حاشیه دامن زدند. اگر تیم ملی در این بازی نتیجه نمی‌گرفت، این حواشی بیشتر هم می‌شد. رفتار برخی از آدم‌های بزرگ این فوتبال پسندیده نبود و باید بیشتر تحمل می‌کردند. در پنج دقیقه پایانی بازی با لبنان به یاری خدا، ورق برای تیم ملی برگشت اما امیدوارم همیشه منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح بدهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول