اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سربازان رهبری اجازه دخالت و تجاوز به ایران اسلامی نخواهند داد/ تلاش آیت الله رئیسی برای زنده کردن امید در بین مردم

امام جمعه موقت خان‌ببین گفت: سربازان امام و رهبری و فرزندان غیور این سرزمین اجازه دخالت و تجاوز به ایران اسلامی را نخواهند داد و انقلاب اسلامی ایران، انقلاب مستضعفین است.

سربازان رهبری اجازه دخالت و تجاوز به ایران اسلامی نخواهند داد/ تلاش آیت الله رئیسی برای زنده کردن امید در بین مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام حسینعلی دشتی‌زاده ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته اظهار کرد: آمریکا همواره در فکر توطئه در منطقه است و نیز آمریکا باید بداند که ایران سرزمین شیران است و ایران سرزمین فرزندان حضرت محمد (ص) و آل محمد (ص) است.

 وی با اشاره به تلاش آیت‌الله رئیسی برای حل مشکلات مردم و حضور در بین مردم تصریح کرد: امروز دولت جمهوری اسلامی ایران تلاش خود را به کار بسته است که امید را در بین مردم زنده کند.

امام جمعه موقت خان‌ببین ضمن اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری (ع) افزود: همواره خدا را به یاد داشته باشید، مرگ را فراموش نکنید به بندگان خدا سود برسانید و در سایه ایمان به خدا می‌توان کارهای نیک و پسندیده زیادی انجام داد. همه ما در هر پست و جایگاهی که هستیم، همواره خدای متعال را در کارها و اعمالمان در نظر بگیریم که ثمره در نظر گرفتن خدا، خدمت به بندگان خدا و جامعه انسانی است.

دشتی‌زاده ضمن توصیه و دعوت مردم به تقوای الهی که معیار سنجش اعمال است گفت؛ از افتخارات ایران اسلامی، حضور حضرت امام رضا (ع) در مشهد مقدس، حضور امام حسن عسکری (ع) در جرجان و حضرت فاطمه معصومه (س) در قم است، که آثار و برکات فراوانی دارد.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول