اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

29 مصدوم در تصادف تریلی با اتوبوس کارگران معدن چادرملو/ حال 2 نفر وخیم است

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از وقوع تصادف بین یک دستگاه تریلی و اتوبوس سرویس کارگران معدن چادرملو یزد از مبدأ اصفهان خبر داد.

29 مصدوم در تصادف تریلی با اتوبوس کارگران معدن چادرملو/ حال 2 نفر وخیم است

عباس عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: صبح امروز حادثه ویژه تصادف تریلی و اتوبوس سرویس کارگران معدن چادرملو یزد از مبدأ اصفهان بعد از گردنه ملااحمد به سمت همت‌آباد اتفاق افتاد.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به اعزام ۴ آمبولانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر در این حادثه افزود: در این حادثه ۲۹ نفر مرد مصدوم شدند که ۲ مصدوم بدحال هستند و سایر مصدومان وضعیت پایدار و آسیب جزئی دیده‌اند و ۲۸ مصدوم به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند.

وی ادامه داد: در حادثه‌ای دیگر نیز صبح امروز مینی‌بوسی در ابتدای جاده دهق به سمت اصفهان واژگون شد که در این حادثه ۵ نفر شامل ۴ آقا و یک نفر خانم مصدوم شدند و یک آمبولانس ۱۱۵ و یک آمبولانس درمانگاه دهق به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را به درمانگاه دهق انتقال دادند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول