اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جوان‌سازی رده‌های مختلف مدیریتی لحاظ می‌شود/ توجه به اشتغال و ازدواج آسان در اولویت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه جوانگرایی و جوان‌سازی در رده‌های مختلف و نه فقط مدیریت مورد توجه خواهد بود گفت: برنامه‌ریزی دقیق برای اشتغال جوانان و ازدواج آسان را مد نظر قرار خواهیم داد.

جوان‌سازی رده‌های مختلف مدیریتی لحاظ می‌شود/ توجه به اشتغال و ازدواج آسان در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهدی باب‌الحوائجی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان اظهار کرد: ضمن قدردانی از اعتماد به بنده، وظیفه‌ای بر عهده‌ام نهاده شده که امیدوارم دست در دست هم بتوانیم برای اعتلای همدان تلاش کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با اشاره به اینکه قطعا جوانگرایی و جوان‌سازی در رده‌های مختلف و نه فقط مدیریت مورد توجه خواهد بود گفت: برنامه‌ریزی دقیق برای امور جوانان، اشتغال جوانان و ازدواج آسان جوانان را مد نظر قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه سند تحول فرهنگی مورد تاکید ما خواهد بود که مبتنی بر پژوهش، هوشمندی و شناخت‌ها و آسیب‌های همدان شکل گرفته است خاطرنشان کرد: قرآن سند تحول ماست و سندی که بر این اساس شکل گرفته مورد توجه خواهد بود.

باب‌الحوائجی با بیان اینکه رهبری به دو سرمایه نیروی انسانی و منابع طبیعی تاکید دارند که حتما مورد توجه قرار خواهد گرفت گفت: حوزه‌های علمیه جزو لاینفک برنامه‌های ما خواهد بود چرا که هرجا معنویت و فرهنگ مبتنی بر دین باشد رشد و توسعه آنجا خواهد بود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب در مورد معنویت و برنامه‌ریزی برای فرهنگی می‌فرمایند هرجا در یک خانواده‌ای معنویت باشد حتی اگر فشار اقتصادی باشد قابل تحمل خواهد بود و اگر نباشد تحمل سخت و دشوار خواهد بود گفت: چندین سال در آرزوی این بودیم یکی از فرزندان این مرز و بوم سکاندار استان را بر عهده گیرد و این مهم محقق شده است، امروز باید همه اختلاف‌ها را کنار بگذاریم و در جهت رشد و توسعه استان تلاش کنیم.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان بیان‌کرد: دست تمام کسانی که در سمت معاونت سیاسی گزینه بودند را می‌فشارم و امیدوارم همه اختلاف‌ها و تفرقه‌ها را کنار بگذاریم و برای اعتلا و رشد استان تلاش کنیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول