اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

پیکر مطهر شهیده «فاطمه اسدی» در جوار امام‌زاده هاجره‌خاتون سنندج تدفین می‌شود/ زینب سلیمانی سخنران مراسم تشییع شهید اسدی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان ضمن تشریح برنامه‌های مراسم تشییع پیکر بانوی شهیده «فاطمه اسدی» در سنندج، از تدفین این شهیده در جوار مرقد امام‌زاده هاجره‌خاتون، خواهر امام رضا(ع)، خبر داد.

پیکر مطهر شهیده «فاطمه اسدی» در جوار امام‌زاده هاجره‌خاتون سنندج تدفین می‌شود/ زینب سلیمانی سخنران مراسم تشییع شهید اسدی

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در راستای تکریم و منزلت بانوی شهیده «فاطمه اسدی» برنامه‌های متنوعی در سطح استان کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه پیکر این شهیده مظلوم بعد از ۳۷ سال تفحص شده و اولین زن شهدای تفحص است، در نوع خود حادثه‌ای منحصر به فرد بوده و به منظور تبیین ابعاد مظلومیت شهدای خونرنگ کردستان به ویژه این شهیده مظلوم و رسوایی عاملان این جنایت و حامیان منطقه‌ای آن برنامه‌های گسترده‌ای پیش‌بینی شده که از جمله آنها مراسم استقبال از پیکر این شهیده در ورودی شهر سنندج در روز دوشنبه و مراسم وداع با ایشان طی دو روز مراسم در مسجد جامع سنندج ویژه بانوان در عصر روز دوشنبه و مراسم ویژه برادران دوشنبه شب در مهدیه بزرگ سنندج برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سادات در ادامه گفت: همچنین پیکر مطهراین شهیده بزرگوار با حضور با شکوه مردم و همزمان با سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س)صبح روز سه شنبه ۲۵ آبان ماه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان آزادی سنندج به سمت امامزاده هاجره خاتون جهت تدفین، تشییع خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوع دیگری از جمله برگزاری نشست‌های حقوقی پیرامون پیگیری مجازات عاملان این جنایت شنیع و همچنین برگزاری برنامه‌های شب‌شعر و خاطره در هفته جاری برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: در مراسم تشییع که روز سه‌شنبه برگزار می‌شود زینب سلیمانی فرزند شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی همراه با دیگر چهره‌های استانی و کشوری سخنرانی خواهند کرد.

سادات در پایان از آحاد مردم ولایتمدار و قدرشناس استان کردستان دعوت کرد تا در این مراسم باشکوه شرکت گسترده‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول