اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تیم خوبی را برای لیگ برتر آماده کردیم/ امیدوارم نتایجی در شأن ذوب‌آهن بگیریم

مربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: با حمایت باشگاه و همکاری بازیکنان تیم را به خوبی برای لیگ برتر آماده کردیم و امیدوارم نتایجی در خورد شأن باشگاه ذوب‌آهن بگیریم.

تیم خوبی را برای لیگ برتر آماده کردیم/ امیدوارم نتایجی در شأن ذوب‌آهن بگیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهسا آقابزرگی بعد از پیروزی مقابل پالایش گاز ایلام در اظهار داشت: چون بازی اول لیگ بود، نمی‌شد توقع زیادی از بازیکنان داشت اما بازی خوبی بود؛ در اواخر نیمه اول و نیمه دوم بازیکنان ما بهتر کار کردند.

مربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم ایلام دونده، جنگنده و جوان است و آرزوی موفقیت برای این تیم دارم، شناختی کمی نسبت به تیم حریف داشتیم و بیشتر برای تیم خودمان برنامه داشتیم.

وی تصریح کرد: وقفه کوتاهی بین تمرینات دور اول و دوم داشتیم اما با حمایت باشگاه و همکاری بازیکنان تیم را به خوبی برای لیگ برتر آماده کردیم؛ امیدوارم نتایجی در خورد شأن باشگاه ذوب‌آهن بگیریم.

داور به سود ذوب‌آهن سوت می‌زد

ندا عزیزپور نیز بعد از بازی اظهار داشت: تیم جوانی را روانه لیگ کرده‌ایم و نیمی از تیم ما را بازیکنانی تشکیل داده‌اند که سابقه بازی در لیگ را ندارند؛ با این وجود نیمه اول را خوب کنترل کردیم، می‌خواستیم گل نخوریم و با تساوی به رختکن رفتیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام ادامه داد: نیمه دوم را نیز خوب شروع کردیم، چند حمله انجام دادیم اما متاسفانه در غافلگیری گل خوردیم و بازیکنان روحیه خود را از دست دادند و باید روی این موضوع کار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن نیز بازیکنان خوبی دارد و تیم جنگنده‌ای است، هر ۲ تیم جنگنده بازی کردند و بازی خوبی بود؛ داور در صحنه‌‌های ۵۰ - ۵۰ به سود تیم ذوب‌آهن سوت می‌زد؛ تیم ما جای کار دارد و بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

عزیزپور یادآور شد: تا قبل از دریافت گل بازی رو به جلویی انجام می‌دادیم اما بعد از گل نتوانستند خود را جمع کنند و گل دوم را نیز خوردیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول