اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

جان باختن یک خبرنگار در انفجار کابل

بر اساس اعلام رسانه‌ها، یک خبرنگار تلویزیون آریانا نیوز افغانستان در انفجار روز گذشته کابل جان باخته است. مرکز خبرنگاران افغانستان هم این موضوع را تایید کرده است.

جان باختن یک خبرنگار در انفجار کابل

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، مرکز خبرنگاران افغانستان تأیید کرد که «حمید سیغانی»، خبرنگار تلویزیون آریانانیوز در انفجار بعد از ظهر روز (شنبه، ۲۲ آبان) در غرب شهر کابل جان باخته است.

حمید سیغانی همسر فوزیه وحدت، گرداننده‌ خبر و برنامه‌های سیاسی تلویزیون آریانانیوز بود. تلویزیون آریانانیوز تاکنون در این مورد چیزی نگفته است.

در انفجار امروز در غرب شهر کابل یک خودروی مسافربری نوع تونس هدف قرار گرفت. طالبان این انفجار را ناشی از آتش‌سوزی در خودرو اعلام کرده، اما شاهدان عینی گفته‌اند که مواد منفجره از قبل در خودرو جاسازی شده بود.

همچنین، طالبان تلفات این رویداد را یک کشته و دو زخمی گفته‌اند، اما شاهدان عینی می‌گویند که آمار تلفات این رویداد بالا است. از یکی دیگر از کشته‌شدگان این رویداد به نام حبیب‌الله یوسفی یاد شده است. یوسفی کارمند اداره توزیع تذکره الکترونیکی بوده است.

انتهای پیام/ ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول