اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

عضو هیأت رئیسه مجلس: «استرداد لایحه ارزی دولت» صحت ندارد

عضو هیأت رئیسه مجلس تاکید کرد خبر استرداد لایحه دولت برای اصلاح تبصره 1 لایحه بودجه 1400 و تخصیص ارز کالاهای اساسی صحت ندارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس: «استرداد لایحه ارزی دولت» صحت ندارد

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه خبر استرداد لایحه دولت در خصوص اصلاح تبصره یک لایحه بودجه 1400 با عنوان «تامین مطمئن کالاهای اساسی، نهاده‌های دامی، دارو و تجهیزات پزشکی و سیاست‌های جبرانی حمایت از معیشت اقشار آسیب‌پذیر» صحت ندارد، اظهار داشت: این لایحه امروز هم به عنوان دستور روز از سوی هیأت رئیسه قرائت شده است.

وی افزود: لایحه دولت هم اکنون در سامانه قوانین به عنوان دستور روز قرار دارد و در صورتی که امروز فرصت شود، دو فوریت آن بررسی خواهد شد.

گفتنی است، برخی رسانه‌ها امروز از استرداد لایحه «تامین مطمئن کالاهای اساسی، نهاده‌های دامی و دارو و تجهیزات پزشکی و سیاست‌های جبرانی حمایت از معیشت اقشار آسیب‌پذیر» خبر داده بودند؛ این لایحه به لایحه «حذف ارز 4200 تومانی» معروف شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول