اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

نمایشگاه پاییزه رفسنجان با طعم کرونا/رئیس مرکز بهداشت: ادامه این روند منجر به تعطیلی زودتر از موعد خواهد شد

نمایشگاه پاییزه رفسنجان در حالی برپا شده است که میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن کمرنگ بوده و مصوبات کمیته نمایشگاهی در آن رعایت نمی‌شود.

نمایشگاه پاییزه رفسنجان با طعم کرونا/رئیس مرکز بهداشت: ادامه این روند منجر به تعطیلی زودتر از موعد خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، نمایشگاه پاییزه پس از دو سالی که کرونا چتر خود را بر سر جامعه گسترانیده، در مصلی رفسنجان برپا شده است.

 علی‌رغم اینکه رفسنجان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد و وضعیت شکننده بوده و روزانه مرگ و میرهای کرونایی در رفسنجان داریم، متأسفانه نمایشگاه پاییزه رنگ و بوی کرونایی دارد، چراکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن کمرنگ دیده می‌شود.

احمد جمالی‌زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار کرد:  با توجه به اینکه ستاد استانی کرونا مجوز برپایی نمایشگاه فصلی را صادر کرده، در رفسنجان هم این نمایشگاه با مجوز برپا شده و کمیته نمایشگاه که با حضور نماینده بهداشت در اداره صمت رفسنجان برگزار شده با شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجوز برپایی نمایشگاه در رفسنجان صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: مسؤول بهداشت محیط هم در خصوص رعایت نشدن پروتکل‌ها و مصوبات کمیته نمایشگاهی شاکی هست و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند جلوی آن را خواهیم گرفت و نمایشگاه زودتر از موعد تعطیل می‌شود.

جمالی‌زاده متذکر شد: متولی این قضیه اتاق اصناف و صمت هستند و در کمیته نمایشگاهی که همکاران ما حضور داشتند مواردی مطرح شده که عملا اجرایی نمی‌شود و این دو ارگان باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول