اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرکل اداره ورزش استان خوزستان: بودجه وزارت نفت برای ورزش همگانی است نه دو باشگاه نفتی

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان توضیحاتی را در خصوص بودجه ورازت نفت ارائه کرد.

مدیرکل اداره ورزش استان خوزستان: بودجه وزارت نفت برای ورزش همگانی است نه دو باشگاه نفتی

افشین حیدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه گفته می‌شود اداره ورزش و جونان استان خوزستان مانع رسیدن پول به دو باشگاه نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان است، اظهار داشت: ما هیچ وقت مانع حمایت از تیم‌های ورزشی نیستیم. نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان را هم ما در این 4 سال راهبری و هدایت کردیم. اما طبق ماده 94 برنامه ششم توسعه، قانون اجازه کمک نمی‌دهد. وزارت نفت و مجلس باید برای حل این مساله کمک کنند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان خوزستان در مورد اینکه بودجه‌ای از وزارت نفت در اختیار این اداره قرار داده شده تا به دو باشگاه کمک شود، گفت: این بودجه، پول ورزش همگانی است. وزارت نفت مبلغ 30میلیارد تومان را در قالب مسئولیت‌های اجتماعی و به عنوان کمک به توسعه ورزش همگانی به ما داده که تفاهم نامه آن نیز موجود است.

وی تصریح کرد: این پول برای دو باشگاه نیست. طبق تفاهم نامه دو وزیر، در قالب مسئولیت های اجتماعی کمک شده است. حالا ما قصد داریم به دو تیم کمک کنیم اما مراجع نظارتی باید به ما این اختیار و اجازه را بدهند که بتوانیم به ورزش حرفه‌ای کمکی فراتر از قانون کنیم. چون قانون آن را ممنوع اعلام کرده است. اکنون به دنبال مجوز هستیم و اگر صادر شود آن را روی چشممان می گذاریم. اگر هم مجوز صادر نشود مجبوریم پول را به حساب وزارت نفت عودت بدهیم.

حیدری در مورد اینکه تیم نفت مسجدسلیمان وارد اعتصاب شده و ممکن است در بازی این هفته لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک حاضر نشوند، گفت: در حال تلاش هستیم و کار را دنبال می‌کنیم. امروز هم در خدمت فرماندار مسجدسلیمان و سرپرست باشگاه نفت مسجد سلیمان بودم. در حال پیگیری هستیم و اگر به نتیجه برسد آن را رسانه‌ای می‌کنیم. قرار است ابوذر شجاعی فردا به اردوی تیم برود که موضوع حل شود و ان‌شاالله مقابل آلومینیوم بازی کنند. ما هم به محض اینکه مجوز را گرفتیم پولشان را پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول