اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

رئیسی: از ایجاد شوک در قیمت‌ها جلوگیری شود

رئیس‌جمهور گفت: تعیین قیمت‌ها باید با هماهنگی ستاد تنظیم بازار به شکلی انجام شود که از ایجاد شوک در قیمت‌ها جلوگیری کند.

رئیسی: از ایجاد شوک در قیمت‌ها جلوگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیأت دولت با اشاره به ضرورت ساماندهی سازوکار تعیین قیمت در کشور، گفت: همه دستگاه‌هایی که به نوعی اجازه تعیین قیمت دارند، باید این اختیار و اجازه خود را با نظارت کامل ستاد تنظیم بازار اعمال کنند.

آیت‌الله رئیسی گفت: تعیین قیمت‌ها باید با هماهنگی ستاد تنظیم بازار به شکلی انجام شود که از ایجاد شوک در قیمت‌ها جلوگیری کند.

رئیس جمهور تاکید کرد : درخصوص تعیین قیمت خودرو نیز موضوع باید تحت مدیریت ستاد تنظیم بازار پیگیری شود.

رئیس‌جمهور از همه دستگاه‌ها بویژه دستگاه‌های نظارتی خواست تا با بانک مرکزی و وزارتخانه‌های مسئول در زمینه تنظیم بازار و جلوگیری از ایجاد اخلال و شوک در قیمت ها همکاری کنند.

آیت الله رئیسی با تشکر از وزیر نیرو برای حضور در استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به منظور پیگیری مشکلات کم‌آبی، تصریح کرد: رویه این دولت این است که با حضور در میدان مشکلات مردم را شناسایی و حل و فصل کند و باور داریم که خدا به این رویه برکت می‌دهد.

رئیس جمهور از وزیران نفت و کشور، خواست با همکاری استانداران و صدا‌و‌سیما موضوع اصلاح الگوی مصرف گاز را به طور جدی دنبال کنند و از معاون اول خود نیز خواست تا طبق رویه سالهای گذشته بخشنامه خاموش کردن تأسیسات حرارتی ادارات در روزهای تعطیل را سریع‌تر ابلاغ کند.

رئیسی همچنین با تبریک روز کتاب‌خوانی و با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی، اظهار داشت: امیدوارم با پیگیری معاون اول و همکاری رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشکل اهالی علم، فرهنگ و رسانه در زمینه کمبود کاغذ به زودی برطرف شود.

آیت‌الله رئیسی همچنین از وزیر امور اقتصادی و دارایی خواست تا اقدامات دولت در زمینه حل مشکل انبارهای اموال تملیکی، از ابتدای ورود دولت به این موضوع را به طور دقیق اطلاع‌رسانی کند.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول