اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مشاور سرمربی تراکتور برای حضور در ایران چه افرادی بودند/ سولدو: شگفت انگیزترین هواداران آسیا را داریم

سرمربی جدید تراکتور گفت: پیش از حضور در تراکتور با برانکو و سرمربی پیشین تیم ملی آذربایجان صحبت کردم.

مشاور سرمربی تراکتور برای حضور در ایران چه افرادی بودند/ سولدو: شگفت انگیزترین هواداران آسیا را داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، زونیمیر سولدو پس از انتخاب خود به عنوان سرمربی جدید تراکتور در مورد دوران کاری‌اش به عنوان بازیکن و مربی اظهار داشت: درباره دوران بازی خود نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم زیرا مربوط به سال‌ها پیش است. به عنوان بازیکن فوتبالم را در کرواسی شروع کرده و پس از آن 10 سال در آلمان بازی کردم.  پس از پایان دوران بازی‌ام، یک سال و نیم در بوندس لیگای آلمان مربی بودم و سپس به کرواسی بازگشتم.

وی ادامه داد: همچنین سال‌ها پیش بازیکن تیم ملی کرواسی بودم که خیلی موفق بودیم. و دستاورد بزرگی را به ارمغان آوردیم. در جام جهانی 98 فرانسه با تیم ملی کشورم  به مقام سوم رسیدم. مواردی که گفتم همه چیزی است که از دوران بازیگری دارم.

سرمربی جدید تراکتور در مورد نظرش نسبت به مربیان کرواتی در ایران کار کرده‌اند و اینکه آیا با آنها برای حضور در کشورمان مشورت کرده است، پاسخ داد: می‌دانم  چه مربیانی اینجا کار کردند. با برانکو ایوانکوویچ صحبت کردم و می‌دانم میروسلاو بلاژوویچ، زلاتکو کرانچار و لوکا بوناچیچ هم در ایران بوده‌اند. الان هم دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است. اطلاعات زیادی از فوتبال ایران دارم و به شرایط حاکم بر آن آگاهم. در موردش با چند نفر صحبت کردم.

سولدو در خصوص اینکه توقعات زیادی از تراکتور به عنوان یکی از پرطرفدارترین تیم‌هی کشورمان وجود دارد، پاسخ داد: می‌دانم. اطلاعات زیادی از تراکتور دارم. در سه روز گذشته با رابرت پروسینچکی مربی پیشین تیم ملی آذربایجان صحبت کردم و او به من گفت تراکتور باشگاهی شگفت‌انگیز با هوادارانی شگفت‌انگیز است. صحبت‌های خیلی مثبتی در مورد تراکتور با من داشت.

وی در مورد دلیل بیرون بودنش از میادین فوتبال در یکی دو سال اخیر گفت: دلیلش شخصی و به خاطر خانواده‌ام بود. زمان زیادی را در آلمان به دور از خانواده سپری کردم و وقتی به کرواسی برگشتم فرزندانم خیلی کوچک بودند. می‌خواستم زمان بیشتری را در کنار اعضای خانواده بگذرانم، ‌اما اکنون آنها بزرگ شده‌اند و دوباره وقت آزاد بیشتری دارم. می‌توانم وقت بیشتری برای کاری که دوست دارد بگذارم.

سرمربی جدید تراکتور در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه در خصوص صحبت خود با هواداران تیم تبریزی توضیح داد: حرف‌های خیلی خوبی درباره هواداران تراکتور شنیده‌ام. می‌دانم بهترین و شگفت‌انگیزترین هواداران آسیا را داریم. آنها حامی خیلی خوبی برای تیم هستند. شرایط الان ما کمی سخت شده و برای بهتر شدن نیاز به کار زیاد داریم. باید صبور باشیم و به حمایت همه هوادارانمان احتیاج داریم. ایمان دارم با کمک همدیگر می‌توانیم از این وضعیت خارج شویم. کار خیلی سختی خواهد بود. خیلی چیزها است که باید آنها را انجام بدهیم، به کمک یکدیگر می‌توان از این شرایط خارج شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول