اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نامۀ حزب مؤتلفه به استاندار قزوین: با عناصر فساد و رانت‌جو مبارزه کنید/ دشت قزوین دچار مخاطرات گسترده شده است

اعضای حزب مؤتلفۀ اسلامی در نامۀ سرگشاده به استاندار قزوین عنوان کردند: استفاده از ظرفیت‌های بی‌نظیر قزوین در راستای رشد و تعالی استان و افزایش کیفیت زندگی مردم، مستلزم مبارزه جدی و شفاف با هر گونه عناصر فساد و رانت‌جویی که متأسفانه رگه‌های آن را در استان شاهد بوده و هستیم، در سایه یک مدیریت کارآمد و جهادی و عدالت‌جو ممکن است.

نامۀ حزب مؤتلفه به استاندار قزوین: با عناصر فساد و رانت‌جو مبارزه کنید/ دشت قزوین دچار مخاطرات گسترده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حزب مؤتلفه اسلامی استان قزوین با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به استاندار جدید قزوین، از وی خواست اهتمام جدی در حل مسائل اولویت‌دار استان داشته باشد.

اعضای حزب مؤتلفۀ اسلامی در این نامه با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی و کشاورزی قزوین عنوان کرده‌اند: این در حالی است که طی سالیان اخیر متأسفانه با مدیریت اجرایی نه چندان قابل قبول در استان، دشت حاصلخیز قزوین دچار مخاطرات گسترده‌ای گردیده که برطرف شدن این مشکلات، اهتمام ویژه و طراحی برنامه‌های علمی و زیربنایی را طلب می‌کند.

متن کامل این نامه به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدمهدی اعلایی، استاندار محترم قزوین

باسلام و تحیات

و صلوات بر پیامبر اعظم و آل محمد(ص)، بدین‌وسیله انتصاب  جنابعالی را به سمت استاندار قزوین که حاکی از تعهد، توانمندی و حُسن سوابق خدمتی است، صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم و با آرزوی توفیق و موفقیت روزافزون شما در زادگاه رجایی‌ها، بابایی‌ها و ابوترابی‌ها و هزاران شهید والا مقام، به استحضار میرساند:

همان‌گونه که می‌دانید استان قزوین یکی از استان‌های مهم صنعتی کشور بوده، به‌طوری‌که نخستین شهر صنعتی ایران در این استان بنا شده و از گذشته صنایع بسیار مهم و متنوعی در آن احداث گردیده است.

۳ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در استان قزوین فعالیت می‌کنند که این مهم، نشان‌دهنده اهمیت استان در زمینه صنعت و تولیدات مختلف است و نیز قزوین در ردیف ۱۰ استان برتر کشور در تولید محصولات کشاورزی است. این در حالی است که طی سالیان اخیر متأسفانه با مدیریت اجرایی نه چندان قابل قبول در استان، دشت حاصلخیز قزوین دچار مخاطرات گسترده‌ای گردیده که برطرف شدن این مشکلات، اهتمام ویژه و طراحی برنامه‌های علمی و زیربنایی را طلب می‌کند.

لازم به‌ذکراست استعدادها و ظرفیت‌های گردشگری استان با برخورداری از صدها جاذبه تاریخی و طبیعی در سطح کشور و منطقه، کم‌نظیر و بعضاً بی‌نظیر بوده و استفاده از همه‌ این ظرفیت‌ها در راستای رشد و تعالی استان و افزایش کیفیت زندگی مردم، مستلزم مبارزه جدی و شفاف با هر گونه عناصر فساد و رانت‌جویی که متأسفانه رگه‌های آن را در استان شاهد بوده و هستیم، در سایه یک مدیریت کارآمد و جهادی و عدالت‌جو ممکن است که در جنابعالی می‌توان از آن سراغ گرفت.

حزب مؤتلفه اسلامی استان قزوین رجاء واثق دارد که با استعانت از خداوند سبحان و در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اجرای سیاست‌های دولت خدمت‌گزار دکتر رئیسی، مسیر پیشرفت و تعالی همه جانبه مادی و معنوی را خواهید پیمود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول