اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افزایش قیمت مرغ در مازندران/ قیمت بالاتر از ۳۱ هزار تومان گران‌فروشی است

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت: براساس تصمیم قرارگاه مرغ، قیمت مرغ مصرف‌کنندگان با قیمت ۳۱ هزار تومان عرضه می‌شود و توزیع بالاتر از این رقم گران‌فروشی است.

افزایش قیمت مرغ در مازندران/ قیمت بالاتر از ۳۱ هزار تومان گران‌فروشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، قصه بازار پرتب و تاب و پروازی مرغ درحالی ادامه دارد که مشکلات در بازار مرغ نشان می‌دهد این قصه سر دراز دارد.

طی سال‌های اخیر تولیدکنندگان مرغ در استان مازندران با مشکلات و مسائل مختلفی دست و پنجه نرم کردند، به‌طوری‌که افزایش قیمت نهاده‌ها بار مضاعفی را بر دوش آنان تحمیل کرده است.

با اختصاص نهاده‌ها طی ماه‌های گذشته قیمت مصوب برای مرغ اعلام شد ولی بعد از مدتی شاهد صف‌های طولانی برای دریافت مرغ با قیمت مصوب آن هم در شرایط کرونایی بودیم.

امیدواریم اعلام قیمت مصوب جدید به مشکلات بازار مرغ پایان دهد و باز هم بعد از مدتی دیگر شاهد افزایش قیمت مرغ نباشیم.

مسعود احمدی حاجی معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: براساس تصمیم قرارگاه مرغ، قیمت مرغ افزایش یافت؛ به‌طوری‌که قیمت مرغ زنده درب مرغداری به ۱۹ هزار و ۶۰۰ ، مرغ کشتار با قیمت ۲۸ هزار و مرغ برای مصرف‌کنندگان با قیمت ۳۱ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت مرغ بالاتر از قیمت مصوب مشمول برخورد تعزیراتی می‌شود، افزود:  با این افزایش قیمت و اعلام قیمت مصوب برای مرغ، بهانه از دست همه گرفته شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران  بیان کرد: همچنین مرغ منجمد نیز در فروشگاه‌ها با قیمت ۲۰ هزار تومان در حال توزیع است.

این مسؤول با اعلام اینکه مشکلی از لحاظ تولید مرغ در مازندران نداریم، تصریح کرد: درست است در برهه‌ای زمان باتوجه به افزایش زمان جوجه‌ریزی، شاهد کاهش جوجه‌ریزی بودیم ولی اینگونه نبود که بتواند موجب بروز مشکلاتی در بازار شود.

احمدی‌حاجی یادآور شد: در شبانه‌روز گذشته ۲۰۰ تن مرغ به تهران و ندود ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن مصرف در داخل استان مصرف شده درحالی‌که مصرف مرغ در استان ۳۰۰ تن است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول