اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

جوکار: وحدت سران قوا مردم را به آینده امیدوارتر و اعتماد به مسئولان را افزایش می‌دهد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور تعامل و وحدت رویه سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه را موثرترین راهکار برای توسعه همه جانبه کشور دانست و گفت: هم افزایی و وحدت رویه بین سران قوا در کشور مردم را نسبت به آینده امیدوارتر و اعتماد مردم به مسئولان را تقویت می‌کند.

جوکار: وحدت سران قوا مردم را به آینده امیدوارتر و اعتماد به مسئولان را افزایش می‌دهد

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به اهمیت وحدت رویه و انسجام ملی در توسعه همه جانبه کشور اظهار کرد: برابر قانون اساسی هر یک از قوا وظایفی مشخص به عهده دارند که باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود تعهدات خود در محدوده رسالت‌های تعیین شده اجرایی کنند.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای توسعه کشور با استفاده از ظرفیت‌های موجود داخلی، قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون در کشور و همچنین مدیریت مسائل قضایی و برنامه ریزی برای پیشبرد امور کشور از جمله وظایف قوای مجریه، مقننه و قضاییه در کشور است که هر کدام در جای خود نقشی اثرگذار و اجتناب ناپذیر در کشور ایفا می‌کند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس جزیره‌ای عمل کردن را آفت مدیریت در تمام سطوح دانست و گفت: سران قوا باید با توجه به اصل موضوع استقلال در امور مربوط به هر قوه با همدیگر هماهنگ و نسبت به برنامه ریزی برای اهداف کلان کشور اقدام کنند.

جوکار تعامل و وحدت رویه سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه را موثرترین راهکار برای توسعه همه جانبه کشور عنوان و تصریح کرد: تعامل بین سران قوا یکی از مهمترین عوامل برای ایجاد محیطی آرام و وحدت آفرین در کشور است که در نهایت منجر به دستاوردهای بزرگ و دشمن شکن می‌شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که رفتار وحدت آمیز می تواند در عمق جامعه نیز تأثیر بسزایی داشته باشد، خاطرنشان کرد: هم‌افزایی و وحدت رویه بین قوا مردم را نسبت به آینده امیدوارتر و اعتماد مردم به مسئولان را تقویت می‌کند.

وی با اشاره به این‌که لازم است مسئولان و به ویژه سران قوا با تعامل پیشبرد اهداف کلان کشور را متناسب با برنامه‌های پنج ساله و غیره در دستور داشته باشند، گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری باید همیشه سرلوحه و ملاک عمل سران قوا در جمهوری اسلامی ایران قرار داشته باشد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور امنیت روحی روانی و توسعه اقتصادی کشور را از جمله ثمره‌های تعامل و هم‌افزایی بین مسئولان ارشد نظام دانست و بیان کرد: مردم ولایت مدار ایران اسلامی همیشه پشتوانه ای محکم و با اراده برای مسئولان جهادی و انقلابی بوده و هستند.

انتهای پیام/الف/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول