اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دشمن با القائات فکری رسانه‌ای جوانان را در فرزندآوری بی‌انگیزه می‌کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دشمن تلاش دارد با القائات فکری رسانه‌ای و جنگ‌شناختی جوانان را در فرزندآوری بی‌انگیزه کند.

دشمن با القائات فکری رسانه‌ای جوانان را در فرزندآوری بی‌انگیزه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین پیش از ظهر امروز در گردهمایی آموزش بررسی روش‌های تاثیرگذار تربیتی در خانواده با حضور مدیرکل آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: مهمترین مسئله در هر‌ جامعه که غیرقابل انکار بوده تربیت و خانواده است.

* دشمن انگشت توطئه و دشمنی خود را بر روی خانواده و تربیت فرزندان گذاشته است

وی با اشاره به اینکه دشمن انگشت توطئه و دشمنی خود را بر روی خانواده و تربیت فرزندان گذاشته است، تصریح کرد: آینده موفق هر کشور در گرو‌ تربیت خوب فرزندان بوده و خانواده در این تربیت نقش اساسی دارند، به همین‌جهت دشمن انگشت دشمنی و توطئه خود را بر روی خانواده و تربیت فرزندان گذاشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: شناخت دشمن مهمترین و نخستین مرحله بوده و باید بعد از شناخت وی گام‌های دشمن را در دشمنی‌های او بشناسیم تا بتوانیم در مقابل دشمنی‌های دشمنان رفتار مناسبی بروز دهیم.

وی ادامه داد: دشمن با توجیهات بسیار ساده و به ظاهر عاقلانه تلاش دارد تا خانواده و جوانان ایرانی را بدون نیاز به برگشت از اعتقادات دینی آنها از نقطه اصلی هدف دور کند.

* ازدیاد جمعیت مهمترین مسئله بشریت و تاریخ است

گرزین گفت: دشمنان با القائات فکری و رسانه‌ای و جنگ شناختی و دستگاه  محاسباتی خود در ذهن جوانان رسوخ کرده و تلاش دارد تا آنها را نسبت به فرزندآوری و ازدیاد جمعیت بی‌انگیزه کند.

وی با اشاره به اینکه ازدیاد جمعیت مهمترین مسئله بشریت و تاریخ است، ابراز کرد: دشمنان در چند لایه پیچیده در حال تحمیل محاسبات خود نسبت به فرزندآوری بوده و باید در این خصوص انگارها اصلاح شود در غیر این‌صورت در چند سال آینده جدا از دین و انقلاب شاهد اتفاق تلخی برای تاریخ و هویت ما خواهد افتاد.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول