اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

بیانیه شورای وفاق فرهنگیان انقلابی در حمایت از فیاضی/ آموزش‌ و پرورش اولویت اول مجلس و دولت انقلابی شود

شورا وفاق فرهنگیان در بیانیه‌ای ضمن حمایت از مسعود فیاضی، اعلام کرد: امیدواریم آموزش‌ و پرورش، اولویت اول مجلس و دولت انقلابی شود.

بیانیه شورای وفاق فرهنگیان انقلابی در حمایت از فیاضی/ آموزش‌ و پرورش اولویت اول مجلس و دولت انقلابی شود

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، در بیانیه شورای وفاق فرهنگیان متشکل از کانون تربیت اسلامی، جامعه اسلامی فرهنگیان، جمعیت اسلامی فرهنگیان، قرارگاه معلمان جهادی (جمعیت فراگیر معلمان ایران اسلامی)، کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگر و هیأت اندیشه‌ورز بسیج فرهنگیان کشور آمده است: فضل الهی و با عنایت حق‌تعالی خبر مسرت آفرین معرفی جوان انقلابی، فرهیخته، شجاع، صاحب برنامه جناب آقای مسعود فیاضی به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش‌ و پرورش، دل‌های بی‌قرار و نگران معلمان و مدیران دل‌سوخته آموزش‌ و پرورش را شاد و نوید آغاز تحول در نظام تعلیم‌ و تربیت را به ارمغان آورد.

ضمن سپاس از حسن انتخاب حضرت آیت‌اللّه دکتـر رئیسی، ریاست جمهوری اسلامی ایران، آرزومندیم با حمایت نمایندگان انقلابی و فرهیخته مجلس شورای اسلامی و با همت والای تمام معلمان عزیز، آموزش‌ و پرورش، اولویت اول مجلس و دولت انقلابی شود.

شورای وفاق فرهنگیان انقلابی که برآیند تشکل‌های اصیل انقلابی در حوزه تعلیم‌ و تربیت می‌باشند در میزگردی با حضور ایشان، دیدگاه‌ها و برنامه‌ها را مورد نقد و بررسی قرار داده و در نهایت دکتـر مسعود فیاضی را فردی شایسته برای سکان‌داری نهاد تعلیم‌ و تربیت در دولت سیزدهم می‌دانند بی‌شک برنامه‌محوری، جوان‌گرایی، تحول‌خواهی و عدالت‌محوری نقاط برجسته دوران مدیریت این مدیر جوان انقلابی از نسل دوم و سوم انقلاب خواهد بود.

بدیهی است تمامی ظرفیت‌های کشور می‌بایست آموزش و پرورش را برای یک چرخش اساسی در سیاست‌ها، راهبردها، برنامه‌ها و روش‌ها یاری نمایند تا بتوان در دوره چهار ساله دولت سیزدهم در خصوص ارتقای کیفیت تربیت دانش‌آموزان و منزلت و معیشت فرهنگیان ریل‌گذاری‌های چهل‌ساله گام دوم را با دقت و حساسیت ویژه انجام داد.

 امید است همه دلسوزان و بزرگان تعلیم‌ و تربیت از این پیشنهاد ریاست جمهور حمایت کرده و راه را برای ایجاد یک تحول مدیریتی در نهاد آموزش و پرورش هموار نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول