اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

وزیر نیرو: مشکلات آب و برق مناطق زلزله زده با قید فوریت حل شود

وزیر نیرو با اشاره به عدم ورود خسارت زیاد به تاسیسات برق هرمزگان و آماده‌باش کامل دستگاه‌های مربوطه، گفت: مشکلات آب و برق مناطق زلزله زده با قید فوریت حل شود و دستگاه‌های تابعه وزارت نیرو خدمات به زلزله‌زدگان را تسریع کنند.

وزیر نیرو: مشکلات آب و برق مناطق زلزله زده با قید فوریت حل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو ظهر امروز در ستاد مدیریت بحران استانداری هرمزگان، اظهارکرد: گزارشی از عملکرد تیم مدیریت بحران و شرکت‌های صنعت آب و برق استان هرمزگان پس از وقوع زلزله‌های استان هرمزگان در این نشست ارائه شد.

وی با ذکر این نکته که بازدیدهای لازم از تاسیسات آبی هرمزگان انجام شده است، ابراز داشت: خطوط انتقال آب، سدها، بندهای انحرافی و باقی تاسیسات در سلامت کامل هستند.

وزیر نیرو تصریح کرد: هیچ مشکلی در تامین و توزیع آب در هیچ کجای استان هرمزگان وجود ندارد و همچنان تمام دستگاه‌های تابع وزارت نیرو در آماده باش کامل هستند.

محرابیان ضمن تاکید بر لزوم حضور میدانی مدیران در صحنه، تشریح کرد: در بازدیدی که از مرکز زلزله یعنی شهر فین و روستای گیشان داشتیم دستورات لازم به مدیران صنعت آب و برق برای حل چالش‌ها با قید فوریت صادر شد.

محرابیان خاطرنشان کرد: خوشبختانه به تاسیسات برق هم خسارت زیادی وارد نشده است که زندگی مردم را تحت شعاع خود قرار دهد اما آماده باش کامل در این حوزه نیز وجود دارد.

انتهای پیام/ 88055/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول