اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

رئیس مرکز فناوری اطلاعات قوه قضائیه: سامانه‌های سازمان اموال تملیکی به‌روز نیستند

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در گذشته ارتباطاتی با سازمان اموال تملیکی ایجاد کرده بودیم، ولی متاسفانه سامانه‌های این سازمان چندان به روز نیستند.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات قوه قضائیه: سامانه‌های سازمان اموال تملیکی به‌روز نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد کاظمی‌فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در جریان جلسه شورای عالی قوه قضائیه، یکی از چالش‌های اساسی در زمینه اموال تملیکی را ارتباط بین پرونده‌ها با اموال عنوان کرد و گفت: در گذشته ارتباطاتی با سازمان اموال تملیکی ایجاد کرده بودیم، ولی متاسفانه سامانه‌های این سازمان چندان به روز نیستند.

 رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به ضرورت بروزرسانی و هماهنگی سامانه‌های مربوط به اموال تملیکی از آمادگی مرکز ارتباطات و فناوری اطلاعات قوه قضاییه برای همکاری و هم افزایی با دادستانی کل کشور و سازمان تعزیرات خبر داد و گفت: این همکاری می‌تواند چالش ارتباط پرونده‌ها با اموال را رفع کند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه الکترونیکی کردن فرآیند ثبت درخواست‌های اعمال ماده ۴۷۷ گفت: در حال حاضر ثبت الکترونیکی درخواست‌های اعمال ماده ۴۷۷، به صورت آزمایشی در استان‌های البرز، آذربایجان شرقی، قم و گلستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول