اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حسینی: از فرصت قهرمانی به عشق مردم مظلوم فلسطین گذشتم/ مبارزه با استکبار در ورزش هم رقم می‌خورد

مهران حسینی قهرمان دو و میدانی کشور درباره بازی نکردنش در برابر حریفی از رژیم صهیونیستی گفت: ما سرباز این وطن هستیم که برای پرچم کشورمان می‌جنگیم و تاکید می‌کنم که عرصه رقابت ورزشی نیز همانند سایر عرصه‌های مبارزه با استکبار برایم ارزشمند است.

حسینی:  از فرصت قهرمانی به عشق مردم مظلوم فلسطین  گذشتم/ مبارزه با استکبار در ورزش هم رقم می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهران حسینی یکی از قهرمانان ورزشی کشور است که در تمام رده‌های سنی ملی‌پوش بود، تنها نوجوانی بود در مازندران ۱۰۰ متر را زیر ۱۱ ثانیه دوید.

عناوین قهرمانی کشوری هم زیاد دارد. سال ۸۶ به مسابقات نوجوانان جهان اعزام شد، سال ۸۷ به جوانان آسیا اعزام شد، سال ۸۹ به مسابقات غرب آسیا اعزام شد و مقام چهارم را کسب کرد، چهار سال از ورزش دور بود و دوباره سال ۹۴ شروع کرد که سال ۹۷ سریع‌ترین مرد ایران شد.

این قهرمان کشورمان در سال ۹۷ در تمام مسابقات لیگ طلایی، لیگ برتر، قهرمانی کشور، بین‌المللی ترکیه قهرمان شد.سال ۹۸ در مسابقات کارگران جهان چهار مدال طلا گرفت و سال ۹۸ در مسابقات آسیایی میانه هم دوم شد.

وی یکی دو بار برابر تیم‌های رژیم صهیونیستی حاضر به رقابت نشد و به احترام مردم مظلوم فلسطین از آن مسابقات حساس کنار کشید که در این باره می‌گوید؛  انتخابی بازی‌های آسیایی جاکارتا بود  که در کشور ترکیه برگزار می‌شد و جالب است بدانید که آخرین فرصت من برای کسب  سهمیه ورودی مسابقات بود که از شرکت در این مسابقه به دلیل اینکه حریفم از رژیم صهیونیستی بود، انصراف دادم و از این فرصت به عشق مردم مظلوم فلسطین گذشتم.

حسینی درباره احساسش این شرکت نکردن در این رقابت‌ و اینکه چه حسی در وجود ورزشکاران است که حاضر می‌شوند بعد این همه زحمت و تلاش، به یکباره این تصمیم بزرگ را می‌گیرند و برابر رژیم صهیونیستی مسابقه نمی‌دهند، اضافه می‌کند: ما سرباز این وطنیم و برای پرچم کشورمان می‌جنگیم. یکی با تیر و تفنگ می‌جنگد و ما با ‌ورزش‌مان، وقتی لباس مقدس تیم‌ملی ایران را می‌پوشیم پایبند تمام تعهدات رهبری و نظام هستیم.

از این قهرمان ملی می‌گوید: هر ورزشکاری وقتی در میادین بین‌المللی و جهانی وارد می‌شود، دوست دارد در مسابقه شرکت کند، چون زحمت زیادی می‌کشد تا به این جایگاه  و پوشیدن پیراهن تیم ملی برسد اما من و تمام ورزشکاران، به نظام جمهوری اسلامی پایبندیم.

او در ادامه تاکید می‌کند؛ هیچگاه از عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی پشیمان نیستم.

این قهرمان دوومیدانی یکی از خواسته‌هایش را دیدار  با رهبر انقلاب ذکر می‌کند و می‌گوید؛ خیلی خوشحال می‌شوم ایشان را  از نزدیک ملاقات کنم و حرف‌های دلم را به ایشان بگویم. امیدوارم این اتفاق برایم رقم بخورد.

 

وی در پایان تاکید می‌کند؛ ماهیت جنایتکاران رژیم صهیونیستی باعث شده است به عنوان یک ایرانی برابر ورزشکاران با پرچم این رژیم در مسابقه شرکت نکنم تا تاکید کنم که عرصه رقابت ورزشی نیز همانند سایر عرصه‌های مبارزه با استکبار برایم ارزشمند است.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول