اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بائو: استقلال یک نقطه ضعف دارد که اگر برطرف شود مدعی قهرمانی است/دوست دارم نساجی برنده بازی باشد

هافبک اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: این تیم فقط یک نقطه ضعف دارد که اگر آن را برطرف کند مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

بائو: استقلال یک نقطه ضعف دارد که اگر برطرف شود مدعی قهرمانی است/دوست دارم نساجی برنده بازی باشد

میثم بائو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص جدال استقلال مقابل نساجی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر، اظهار داشت: نساجی تیمی است که شاکله فصل گذشته‌اش را حفظ کرده و مالک این باشگاه برای حفظ این تیم تلاش زیادی کرده است. تیمی که سال گذشته و در نیم‌فصل دوم از نظر امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت حفظ بازیکنانش بسیار سخت است اما 90 درصد آن تیم حفظ شده که همین مسأله نقطه قوت نساجی در فصل جدید است.

وی افزود: با وجود اینکه نساجی کار را از سایر تیم‌ها زودتر شروع کرد ولی متأسفانه در این 4 هفته خیلی هماهنگ نشان نداد در بازی‌های گذشته یک مقدار بازی‌ها با تنش برگزار شد که منجر به محرومیت سرمربی و گرفتن کارت‌های قرمز بود. همین مسأله نقطه ضعف نساجی در 4 هفته گذشته محسوب می‌شود.

مربی فصل گذشته نساجی تأکید کرد: این تیم نیاز به آرامش دارد و اگر کمی در مسابقات تمرکز داشته باشد می‌تواند موفق شود از نظر فنی هم قضاوت زود است و نمی‌توان عملکرد کادر فنی را الان مورد بررسی قرار داد.

بائو با اشاره به وضعیت استقلال گفت: استقلال در این 4 هفته خوب نتیجه گرفته و در سال‌های اخیر اینقدر کار را خوب آغاز نکرده است.کسب 10 امتیاز از 4 بازی  و اینکه این تیم بازی را نباخته شخصیت آبی‌پوشان را نسبت به فصول گذشته دو چندان کرده است. یک نقطه ضعف کوچک در این تیم وجود دارد که به حریفان موقعیت زیاد می‌دهد. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید به رقبایش فرصت گلزنی بدهد اگر چه استقلال فقط یک گل دریافت کرده اما اگر این نقطه ضعف را برطرف کند کاندیدای اصلی قهرمانی است.

وی در پاسخ به این سوال که نتیجه مسابقه روز جمعه را با توجه به اسکلت دو تیم چطور ارزیابی می‌کند گفت: نساجی تیم شهر من است و سابقه مربیگری در آن را دارم و از بچگی با آن بزرگ شده‌ام دوست دارم به خاطر مردم شهرم نساجی برنده شود اما این دلیل نمی‌شود که علاقه‌ام به استقلال را کتمان کنم. این‌ها علاقه قلبی‌ام بود اما تصور می‌کنم بازی مساوی شود چون نساجی حتما از این بازی امتیاز می‌خواهد.

هافبک اسبق تیم فوتبال استقلال یادآور شد: مطمئناً تعطیلاتی که گذرانده‌اند باعث شده تا کادر فنی و بازیکنان نساجی آرامش داشته باشند و با تمرکز بهتری به مصاف استقلال بروند. اگر بازیکنان نساجی تمرکز کنند کار استقلال سخت می‌شود اما اگر قرار باشد مثل 4 بازی گذشته به صورت احساسی و هیجانی در زمین حاضر شوند استقلال هم کار راحتی خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول