اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دستگیری سارقان میلیاردی مرسولات پستی در شهرکرد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری سارقان میلیاردی مرسولات پستی و کشف 59 فقره سرقت در شهرکرد خبر داد.

دستگیری سارقان میلیاردی مرسولات پستی در شهرکرد

منوچهر امان‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت:در پی وقوع یک فقره سرقت مرسولات پستی در شهرستان شهرکرد، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در پی تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی اطلاعات جمع‌‌آوری شده از صحنه‌های سرقت، مشخصات سه سارق مشخص شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه سه سارق دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

امان‌اللهی افزود: سارقان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، به ۵۹ فقره سرقت مرسولات پستی، اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه‌ساز در شهرکرد اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه از مخفیگاه سارقان تعداد قابل توجهی مرسولات پستی، سیم و کابل برق کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پلیس برخورد با سارقان را به جدیت در دستور کار قرار داده افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول