اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

« ناجا» میزبان مسابقات کشتی نظامیان جهان/ حضور ۳۰۰ ورزشکار از ۲۲ کشور

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: از روز شنبه ۲۹ آبان تا ۴ آذر سی و پنجمین مرحله از مسابقات کشتی نظامیان جهان با محوریت ستاد کل و به میزبانی نیروی انتظامی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

« ناجا» میزبان مسابقات کشتی نظامیان جهان/ حضور ۳۰۰ ورزشکار از ۲۲ کشور

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار مهدی حاجیان سخنگوی نیروی انتظامی در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح تبیین برنامه ها و تمهیدات ۳۵ دوره مسابقات کشتی نظامیان جهان  با بیان اینکه موضوع ورزش به عنوان دیپلماسی تخصصی محسوب شده و قهرمانی باعث احتزاز پرچم و غرور ملی می‌شود اظهار داشت: ۳۵ مین مرحله از مسابقات کشتی نظامیان جهان با محوریت ستاد کل نیروهای مسلح و به میزبانی نیروی انتظامی برگزار خواهد شد. 

سخنگوی ناجا تصریح کرد: در این مسابقات کشتی ۳۰۰ نفر از نظامیان جهان  از ۲۲ کشور در دو رشته کشتی آزاد و   فرنگی از روز شنبه ۲۹ آبان تا ۴ آذر در استادیوم ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی حضور خواهند داشت.

سردار حاجیان گفت: این مسابقات با هدف توسعه روابط بین‌المللی نظامیان بین جهان و دوستی و رفاقت و اتحاد بین نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

معاون اجتماعی پلیس تصریح کرد: بعد از المپیک، ورزش نظامیان جهان دومین رویداد بزرگ بین المللى است چراکه ۴۰کشور عضو کمیته ورزش نظامیان جهان هستند.

سخنگوی ناجا با بیان اینکه ایران برای چندین بار میزبان این رویداد بزرگ است افزود :این رویداد آخرین بار در سال ۹۲ در رشته والیبال برگزار شد.

سردار حاجیان تصریح کرد: هدف از این رویداد موضوع دیپلماسی ورزشی بین نظامیان وحفظ صلح و ایجاد دوستی توسعه روابط بین المللی بین نظامیان جهان است.

وی به شعار سیزم که دوستی از طریق ورزش است اشاره و بیان داشت: توسعه روابط بین المللی بین نظامیان جهان با هدف حفظ صلح و امنیت بین الملل و ایجاد دوستی و رفاقت بین نظامیان جهان از جمله اهداف این مسابقات جهانی است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران مهد امنیت در منطقه است از همین رو میزبانی این مسابقات کشتی را برعهده گرفته است و ۲۲ کشور در این رویداد بزرگ بین المللی با ۳۰۰ نفر از نظامیان جهان شرکت می کنند.

سردار حاجیان تصریح کرد: این رویداد در رشته کشتی آزاد در اوزان ۵۷ تا ۱۲۵ و فرنگی در اوزان ۷۵ تا ۱۳۰ کیلو برگزار می شود و در روز شنبه مراسم افتتاحیه ۳۵ دوره از مسابقات کشتی نظامیان جهان « سیزم» در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول