اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کمالوند: کل بودجه نفت مسجد سلیمان به اندازه یک بازیکن تیم بزرگ لیگ برتر است

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: میانگین قرارداد بازیکنان 700 میلیون تومان است، همین الان در لیگ یک تیم‌هایی هستند که چندین برابر ما قرارداد دارند، 20 میلیارد تومان پول یک بازیکن در تیم‌های بزرگ است که برابر کل بودجه تیم نفت مسجد سلیمان است.

کمالوند: کل بودجه نفت مسجد سلیمان به اندازه یک بازیکن تیم بزرگ لیگ برتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فراز کمالوند سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری قبل از بازی با  آلومینیوم اراک اظهار کرد: خیلی خوشحالم از اینکه یک بار دیگر این افتخار را پیدا کردیم که در شهر اراک خدمت دوستداران و علاقمندان به فوتبال باشیم.

وی تصریح کرد: از میزان علاقمندی مردم اراک به تیم فوتبال به خوبی آگاهی دارم، خاطرات بسیار خوبی از شهر اراک دارم و خیلی خوشحالم از اینکه تیم آلومینیوم به لیگ برتر راه پیدا کرده و به چیزی که مستحق آن بوده دست یافته است.

 سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: تبریک ویژه دارم به سر مربی ارزنده فوتبال کشورمان  آقای خطیبی که واقعا کار بزرگی انجام داد و آرزوی چندین ساله مردم اراک را با تشکیل یک تیم خوب محقق کرد.

کمالوند افزود: تیم آلومینیوم هم سال گذشته عملکرد خوبی داشت و هم امسال نتایج خوبی کسب کرده که نشان می‌دهد روی این تیم کار شده و من خیلی خوشحالم از اینکه این بار که به اراک آمده‌ام، برای مسابقه لیگ برتری است، واقعا جای شهر اراک و مردم خونگرم و علاقمند و پرشور اراک در لیگ برتر خالی بود و خیلی خوشحالم از اینکه تیم آلومینیوم در لیگ برتر حضور دارد.

وی تصریح کرد: تیم‌های نفتی چندین سال است که با مشکلات مالی مواجه هستند، جای سوال است که چه طور همه تیم‌های دولتی که در لیگ هستند، از دولت پول می‌‌گیرند، اما به نفت که می‌رسد دچار مشکل می‌شود، در حالی که مسجد سلیمان و آبادان ثروتمندترین شهرهای کشورند، همه ذخایر نفت و گاز در این دو شهر است، اما خیلی بد است که برای یک بودجه حداقلی دچار مشکل هستند.

کمالوند بیان کرد: میانگین قرارداد بازیکنان 700 میلیون تومان است، همین الان در لیگ یک تیم‌هایی هستند که چندین برابر ما قرارداد دارند، 20 میلیارد تومان پول یک بازیکن در تیم‌های بزرگ است که برابر کل بودجه تیم نفت مسجد سلیمان است.

وی افزود: انتظار داریم مسوولان رسیدگی کنند، هرچه سریع‌تر مشکلات را برطرف کنند تا بازیکنان با فراغت بال بازی کنند.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمانی گفت: برای بازی فردا سه نفر از بازیکنان را در اختیار نداریم، تیم به گونه‌ای بسته شده بچه‌ها از لول در یک سطح هستند، بازی فردا بازی بسیار خوبی خواهد بود، اراک تیم قوی است.

کمالوند بیان کرد: خوشحالم که اراک به حقش رسیده، تیم جوان، سختکوش و دونده‌ای است، دوست دارم یک بازی داشته باشیم که همه تماشاچیان لذت ببرند، به دنبال بازی دفاعی نیستم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول