اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

قزوین می‌تواند در جهش مسکن شاخص باشد/ تولید مسکن صنعت‌های مختلف را رونق می‌دهد

استاندار قزوین گفت: با اجرای هوشمندانۀ طرح جهش مسکن در قزوین می‌توانیم در این اقدام ملی شاخص باشیم.

قزوین می‌تواند در جهش مسکن شاخص باشد/ تولید مسکن صنعت‌های مختلف را رونق می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی در جلسه شورای تأمین مسکن استان با اشاره به ظرفیت قزوین در ساخت مسکن اظهار کرد: تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته اما با توجه به ظرفیت بالایی که در استان وجود دارد می‌توانیم اهداف مهم‌تری را دنبال کنیم.

استاندار قزوین افزود: بخشی از سهمیهٔ مسکن را می‌توانیم به دستگاه‌ها اختصاص دهیم تا هزینهٔ خدمات جبران شود و از مدیران استان انتظار داریم شورای مسکن را بسیار جدی بگیرند.

اعلایی گفت: مسکن در اقتصاد تأثیر بسزایی دارد و صنعت‌های مختلفی را رونق می‌دهد، اعتماد فردی و اجتماعی را تقویت می‌کند، لذا اگر طراحی ساخت و ساز  به درستی صورت بگیرد از تورم جلوگیری می‌شود و موتور محرکهٔ توسعه خواهد بود.

اعلایی افزود: فقط سخت کوشی عامل موفقیت نیست، بلکه گاهی هوشمندی اولویت دارد و ما در مسکن باید نگاه هوشمندانه داشته باشیم و از روش‌های بهتر استفاده کنیم و با دادن زمین و تهاتر به‌عنوان آورده، هزینه ساخت را کاهش دهیم.

وی بیان کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در حوزهٔ ساخت مسکن می‌توان منابع مالی را تأمین کرد و تسهیلات دریافت نکرد، اما باید ارادهٔ جمعی این باشد که در اجرای طرح جهش مسکن در کشور اولین استان باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول