اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: وکلای ملت آماده تقویت قوانین حمایتی از ورزشکاران علیه صهیونیست‌ها هستند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: باید از ورزشکارانی که بر اصالت و آرمان‌های اصیل اسلامی ـ ایرانی علیه صهیونیست‌ها ایستادگی می‌کنند حمایت عملی کرد و با آنها مانند یک قهرمان ملی رفتار کنیم و قدردان واقعی آنها باشیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: وکلای ملت آماده تقویت قوانین حمایتی از ورزشکاران علیه صهیونیست‌ها هستند

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای محدودیت و محرومیت ورزشکاران ایرانی در میادین بین‌المللی اظهار داشت: مبارزه با صهیونیست‌ها اختصاص به ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی ندارد بلکه همه کشورهای آزاده دنیا و ورزشکاران آزاده دنیا حاضر نیستند اسرائیل و این رژیم خونخوار و سفاک را به رسمیت بشناسند لذا هرجا فرصت و زمینه‌ای فراهم شده تا علیه صهیونیست‌ها ابراز وجود کنند اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی افزود:‌ همه ورزشکاران آزاده دنیا در عرصه‌های بین‌المللی هرجا توانسته‌اند مقابل ورزشکاران صهیونیستی برای اعتراض به اقدامات خونخوارانه این رژیم سفاک با آنها به رقابت نپرداخته‌اند و اعلام کرده‌اند این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ما باید در داخل کشورمان و مسئولان وزارت ورزش و همه نهادها بایستی به گونه‌ای به این موضوع نگاه کنند که نگاه حاکمیت و توجه همه مسئولان به این سمت و سو است که نباید در برابر صهیونیست‌ها در رقابت‌های ورزشی دنیا ایستاد و از ورزشکارانی که در برابر صهیونیست‌ها در عرصه‌ها و میادین بین‌المللی حضور پیدا نمی‌کنند حمایت جدی داشته و از آنها پشتیبانی می‌کنند.

نصیرایی گفت: اگر دستیاری خلاء قانونی برای حمایت از ورزشکاران ایرانی به منظور عدم مقابله با صهیونیست‌ها وجود دارد باید وزارت ورزش خیلی سریع این موضوع را بررسی کرده و بداند مجلس با قوت و قدرت آمادگی دارد تا حمایت 100 درصدی از این ورزشکاران داشته باشد.

وی افزود: باید با ورزشکارانی که حاضر شده‌اند بر اصالت و آرمان‌های اصیل اسلامی و ایرانی ایستادگی کنند به مانند یک قهرمان ملی رفتار کنیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: مجلس این آمادگی را دارد که اگر دولت و وزارت ورزش نیازمندند قوانین را برای حمایت از ورزشکاران ایرانی که صهیونیست‌ها را به رسمیت نشناخته و حاضر به رقابت با آنها نمی‌شوند، اصلاح کند و خلاء‌های قانونی را جبران کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول