اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اعطای بیش از ۳/۵ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال‌زایی ۵۵ جوان قوچانی

فرمانده سپاه ناحیه قوچان گفت: از ابتدای سال جای تاکنون سپاه با محوریت بسیج سازندگی و به‌صورت مشارکتی با کمیته امداد توانسته است با اعطای ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان تسهیلات برای ۵۵ جوان قوچانی ایجاد اشتغال کند.

اعطای بیش از ۳/۵ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال‌زایی ۵۵ جوان قوچانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علی زرقانی صبح امروز در نشست مطبوعاتی تشریح برنامه‌های هفته بسیج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات بسیج طی سال‌های اخیر خدمت در حوزه اجتماعی بوده به‌طوری‌که از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان ۴۹ سری جهیزیه طی دو مرحله به ارزش ۴۵۷ میلیون تومان برای خانواده‌های نیازمند توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه تهیه و توزیع‌شده است.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان بابیان این موضوع که پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج نیز امسال ۳ هزار و ۴۵۰ مورد کمک مؤمنانه به ارزش ۹۳۵ میلیون تومان انجام داده‌اند، تصریح کرد: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه نیز تاکنون ۴۸۰ مورد بسته معیشتی به ارزش ۲۴۰ میلیون تومان را توزیع کرده است.

وی اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی در راستای ارائه خدمات به مردم را یکی از رویکردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات ۱۸ درصد برای ۱۴ نفر و یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره برای ۲۱ نفر اعطا شد.

زرقانی ادامه داد: طی توافق مشترک با کمیته امداد امام(ره) نیز به‌منظور اشتغال‌زایی، ۲۰ نفر معرفی‌شده‌اند که یک میلیارد تومان تسهیلات به آنان اعطا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان با اشاره به اینکه بسیج متعلق به همه ملت ایران بوده و وابسته به گروه یا جمعیت خاصی نیست، بیان کرد: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب مخاطب اصلی مردم، جوانان و صحنه‌های میانی جامعه هستند زیرا در طول انقلاب همیشه پای‌کار بوده و همراهی داشته‌اند بنابراین شعار محوری هفته بسیج در سال جاری «بسیج پاره تن مردم» تعیین‌شده است.

وی با تأکید بر این مطلب که بسیج یک تشکیلات مردمی بوده و باید مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب، مردم را برای نقش‌آفرینی آماده کرده تا در حوزه جامعه‌سازی و رسیدن به تمدن اسلامی آماده باشد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیج را ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران می‌دانند و این کمترین تعبیری بوده که مقدس و بزرگ قلمداد شود زیرا این نیرو، نظام و دستاوردهای آن را حفظ می‌کند.

زرقانی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در قوچان افزود: توزیع بسته‌های معیشتی، تجلیل از برترین‌های بسیج، رزمایش اقتدار بسیجیان، افتتاح مرکز رشد بسیج و طرح‌های بسیج سازندگی، ویزیت رایگان در حاشیه شهر و روستاهای نیازمند، برپایی میز خدمت با محوریت بسیج توسط مسئولان دستگاه‌های اجرایی از برنامه‌های این هفته در سطح شهرستان به شمار می‌آید.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان یکی از برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان را افتتاح خانه معسرین دانست و خاطرنشان کرد: یک واحد مسکونی به‌صورت مشارکتی توسط بهزیستی و بسیج سازندگی در روستای نسیم‌آباد و یک واحد نیز در فرخان علیا با کمک گروه‌های جهادی ساخته و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی ادامه داد: بازسازی قنوات یکی از نیازهای اصلی این شهرستان بوده که اخیراً اعتباراتی برای مرمت و لایروبی قنات‌ها پیش‌بینی‌شده تا علاوه بر رفع مشکل آبی بتوان خوشحالی را در میان کشاورزان آورد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول