اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تا نیمه نخست ۱۴۰۲ همه اراضی کشاورزی سنددار می‌شوند

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تا نیمه نخست ۱۴۰۲ همه اراضی کشاورزی سنددار می‌شوند.

تا نیمه نخست ۱۴۰۲ همه اراضی کشاورزی سنددار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید جواد ساداتی نژاد بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های استان زنجان اظهار کرد: استان زنجان در حوزه کشاورزی و منابع کشور جایگاه ویژه دارد.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات محوری در وزارت کشاورزی سند دار شدن اراضی کشاورزی است، عنوان کرد: با توجه به اینکه مالکیت هویت آفرین است این موضوع حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه این موضوع برای کشاورزان نیز یک دغدغه است، بیان کرد: در هنگام دریافت تسهیلات کشاورزان برای وثیقه قرار دادن سند خود مشکل دارند.

ساداتی نژاد با بیان اینکه در دولت سیزدهم یکی از تعهدات سنددار کردن اراضی کشوری است، بیان کرد: زنجان یکی از استان‌های پیشتاز در این زمینه است.

وزیر جهاد کشاورزی با بیا اینکه دولت تعهد دارد که تا پایان سال 1401 یا نهایتا تا نیمه اول 1402 تمامی اراضی کشاورزی را دارای سند کند، گفت: زنجان کار خود در این زمینه را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه نگاه علمی استان زنجان به حوزه کشاورزی و منابع طبیعی جای قدردانی است، بیان کرد: در حوزه تسهیلات در زنجان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهور اعتبارات خوبی در نظر گرفته می‌شود.

ساداتی نژاد با اشاره به اینکه مشکلات حوزه کشاورزی و همچنین مشکلات حوزه درمان و محورهای مواصلاتی در بازدید از شهرستان خدابنده مطرح شد، گفت: این مشکلات به دولت انتقال داده خواهد شد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه یکی از محورهای حمایتی علمی کردن کشاورزی است، گفت: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در این زمینه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول