اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ورود دادستان بابل به ماجرای شکر کلوخ شده/ کشف ۱۱۰۰ تن شکر احتکار شده در شهرستان

ماجرای شکر کلوخ شده در مازندران وارد فاز قانونی شد و دادستان عمومی و انقلاب بابل از احتکار هزار و ۱۰۰ تن شکر در این شهر خبر داد.

ورود دادستان بابل به ماجرای شکر کلوخ شده/ کشف ۱۱۰۰ تن شکر احتکار شده در شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل،در پنجم آبان‌ماه این رسانه گزارشی با عنوان از ماجرای توزیع شکر‌های کلوخ شده مازندران درباره هزار تن شکری که در بین زنبورداران مازندران توزیع شده بود پرداخت که در این گزارش به این مسئله اشاره شد که برخی از این افراد معتقد هستند این شکر در وضعیت نامناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته و بخشی از شکر به دلیل قرار گرفتن در انبار به صورت کلوخ درآمده است.

 

و اما امروز حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی دادستان عمومی انقلاب شهرستان بابل بعدازظهر امروز به تشریح بُعد دیگر این ماجرا پرداخت و از کشف هزار و ۱۰۰ تن شکر احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب بابل گفت: پس از گزارش‌های رسیده مبنی بر احتکار مقادیر زیادی شکر، از انبار مرکزی اداره کل غله استان مازندران مستقر در بابل، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: پس از دریافت این خبر، بازدیدی به همراه رئیس اداره صمت و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بابل از این انبار صورت گرفت.

 

ملاکریمی گفت: این شکرها با ارز دولتی از سال ۹۹ جهت توزیع در انبار نگهداری شد که عدم توزیع آن توسط مسؤولان اداره غله استان مازندران و نتایج اولیه آزمایشات حکایت از فاسد شدن این شکرها برای مصرف انسانی دارد.

 

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول