اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

تماس تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر بهداشت/ آمادگی برای تامین واکسن در دوره پیش رو

وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با وزیر بهداشت آمادگی وزارت امور خارجه برای استمرار همکاری نزدیک با وزارت بهداشت و هلال احمر برای تامین بیشتر واکسن در دوره پیش رو و بر اساس نیازهای اعلامی از سوی حوزه درمان را اعلام کرد.

تماس تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر بهداشت/ آمادگی برای تامین واکسن در دوره پیش رو

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه تلفنی با عین اللهی وزیر بهداشت گفت‌وگو کرد.

در تماس تلفنی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزیر امور خارجه با گرامیداشت یاد و نام شهدای حوزه سلامت و درمان در کشور در دوره سخت مقابله با ویروس کرونا و همچنین با قدردانی از تلاش و مجاهدت مجدانه کادر درمان در سراسر کشور، رسیدن واکسیناسیون در سطح کشور به رقم ۱۰۰ میلیون دُز تزریق را  به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاران گرانقدر وی در حوزه سلامت در سراسر کشور تبریک گفت.

امیرعبداللهیان در این گفت‌وگوی تلفنی همچنین آمادگی وزارت امور خارجه برای استمرار همکاری نزدیک با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هلال احمر کشورمان برای تامین بیشتر واکسن در دوره پیش رو و بر اساس نیازهای اعلامی از سوی حوزه درمان کشور را اعلام کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به دستور رئیس جمهور در شروع به کار دولت به وزارتخانه‌های امور خارجه و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجام یکصد میلیون دُز واکسیناسیون با استفاده از تولیدات داخلی و خارجی را رکورد بزرگ دولت سیزدهم در حوزه سلامت خواند.

به گزارش فارس، عین الهی چندی پیش در اظهاراتی گفته بود:در واکسیناسیون، حجم زیادی واکسن تامین شد و اگر می‌خواستیم با نیروها و امکانات وزارت بهداشت، این کار را انجام دهیم، بیش از یکسال زمان می‌برد اما در طول چندماه در آستانه ۱۰۰ میلیون دُز واکسن تزریقی هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول