اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

برگزاری هزار و ۵۸۹ برنامه هفته بسیج در خراسان‌جنوبی / اولویت بسیج محرومیت زدایی و اشتغالزایی است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: هزار و ۵۸۹ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج توسط پایگاه‌ها، ناحیه‌ها و اقشار بسیج برگزار می‌شود.

برگزاری هزار و ۵۸۹ برنامه هفته بسیج در خراسان‌جنوبی / اولویت بسیج محرومیت زدایی و اشتغالزایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار علی قاسمی امروز در دیدار جمعی از مسوولان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی و نواحی بسیج با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند که در آستانه هفته بسیج انجام شد، اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار محوری «بسیج پاره تن مردم» برگزار می‌شود و ۴۲ برنامه اساسی و سراسری در همه اقشار و مناطق اجرا خواهد شد.

وی برگزاری رزمایش جهادگران بسیجی را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: این رزمایش از اولین روز هفته بسیج (۲۹ آبان) با اعزام گروه‌های جهادی به مناطقی که از قبل شناسایی شده است، شروع می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی با همکاری دولت و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، اعزام تیم پزشکی به مناطق مختلف، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی، نمایشگاه‌ جشنواره اسوه پایگاه‌های مقاومت برتر استان و نمایش رزمی اقتدار (سوم آذر ماه) در سراسر استان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

وی برگزاری ۵۰ همایش پیاده‌روی، غبارروبی مزار شهدا، میقات صالحین، ۵۰ مسابقه فرهنگی، قرآنی، ورزشی، عقیدتی سیاسی و برگزاری رزمایش ثامن ۱۶ در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در خراسان جنوبی ذکر کرد.

سردار قاسمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امام راحل که انقلاب اسلامی را طراحی و پیش‌بینی کردند و در تداوم آن بدخواهی‌ها و دشمنی‌های استکبار را پیش‌بینی می‌کردند برای اینکه نیروی عظیم مردمی برای مقابله با استکبار جهانی انسجام پیدا کند، بسیج را به عنوان بزرگترین ارتش الهی مردمی جهان به یادگار گذاشتند.

وی افزود: کارنامه درخشان بسیج بعد از ۴۲ سال در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی بی‌نظیر است و گویای اهمیت این ارتش الهی و تشکل مردمی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) بیان کرد: ارتش الهی مردمی با فرمان مقام معظم رهبری ارتش زمان‌ها و مکان‌هاست و ارتش اقتضایی است؛ زمان‌ها، مکان‌ها و اقتضائات روزانه و برنامه‌های سالانه بسیج را مقام معظم رهبری تدبیر می‌کنند.

وی گفت: برنامه‌های بسیج براساس ۲ سند اساسی و راهبردی شامل بیانیه گام دوم انقلاب و سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج برنامه‌ریزی شده است و دنبال می‌شود.

سردار قاسمی عنوان کرد: در حال تدوین برنامه‌های ۱۴۰۰ هستیم و سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج تدوین و تصویب شده و برای اجرا در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب در تمامی برنامه‌های بسیج به‌خصوص در برنامه‌های علمی، پژوهشی و سبک زندگی مدنظر است که روز گذشته نیز مقام معظم رهبری در دیدار نخبگان بر این موضوعات تاکید کردند و خوشبختانه بسیج در این زمینه به نسبت سرمایه و توانی که دارد، پیشران و پیشرو است.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول