اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

آیت‌الله ناصری: تولید علم رمز توسعه کشور است/ مجلسی‌ها شفاف‌سازی گذشته را به قوه قضائیه بسپارند

امام جمعه یزد تلاش برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب را اولویت توسعه کشور دانست و گفت: خودکفایی ملی در گرو توجه به تولید علم است.

آیت‌الله ناصری: تولید علم رمز توسعه کشور است/ مجلسی‌ها شفاف‌سازی گذشته را به قوه قضائیه بسپارند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته ۲۸ آبانماه نماز جمعه دارالعباده که با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به اهمیت فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: خدمات و ضرورت فعالیت بسیج در جامعه بر همگان روشن است.

وی بسیج را شجره طیبه برای پاسداری از ارزش‌های اسلام ناب محمدی دانست و افزود: بسیج ثمره تفکر جهادی و باور الهی معمارکبیر انقلاب برای خدمت به اقشار مختلف مردم است.

امام جمعه یزد بسیج را نیروی آماده بکار برای کمک و توسعه پیشبرد اهداف نظام اسلامی است که تاکنون با تفکر انقلابی دستاوردهای خوبی هم داشته است، گفت: بسیج باید بیش از پیش خود را به علم روز دین‌مداری بیشتر مسلح کند.

آیت الله ناصری یزدی در ادامه با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در جمع نخبگان، تصریح کرد: نخبگان و جوان ایران اسلامی باید تولید علم را در اولویت اجرایی خود قرار دهند و برای تغییر سیستم آموزشی و تحول در آموزش و پرورش پیش قدم شوند.

وی توسعه همه جانبه کشور را در گرو تحول در نظام آموزشی دانست و بیان کرد: سیستم آموزش فعلی در کشور وارداتی است و باید هرچه سریعتر با استفاده از ظرفیت‌های داخلی به نفع منابع ملت تغییر کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این‌که توسعه اقتصادی ایران اسلامی مستلزم تقویت نخبگان و حمایت از جوانان بومی است، خاطرنشان کرد: گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده نقشه راه کاملی برای توسعه همه جانبه کشور است.

امام جمعه یزد با بیان این‌که مردم ایران اسلامی منتظر تحول اساسی هستند، گفت: اقدامات دولت و رئیس جمهور نور امید به آینده‌ای مطلوب را در دل مردم روشن کرده است.

آیت الله ناصری یزدی در پایان خطاب به مجلسی‌ها تأکید کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید شفاف سازی در خصوص ترک فعل مسئولان در دولت گذشته را به عهده قوه قضائیه گذاشته و با همفکری و تلاش راهی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی مردم پیدا کنند.

انتهای پیام/د/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول