اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مطهری: بازی کردن در ارتفاع بالای 2500 متر سخت است/ ترجیح دادیم از رادوشوویچ استفاده کنیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مس رفسنجان حریف قابل احترامی است اما تمهیدات لازم را برای دیدار با این تیم اندیشیده‌ایم.

مطهری: بازی کردن در ارتفاع بالای 2500 متر سخت است/ ترجیح دادیم از رادوشوویچ استفاده کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید مطهری در مورد تقابل خود با ابراهیم صادقی و کادر فنی مس رفسنجان اظهار داشت: صادقی از فوتبالیست‌های بسیار ارزنده، اخلاق‌مدار و از مربیان خوب فوتبال کشورمان است. کادر فنی مس هم نمونه و فنی هستند. به تیم خوب مس که در دومین فصل حضورش در لیگ برتر خیلی خوب کار می‌کند تبریک می‌گویم.

وی افزود: از مردم خوب رفسنجان که میهمان‌نوازی ویژه‌ای هم از ما داشتند تشکر ویژه‌ای دارم. بازی امروز فوق‌العاده تاکتیکی و فنی است، هر دو تیم برنامه‌های خودشان را دارند و سعی می‌کنیم بهترین نمایش‌مان را ارائه بدهیم. بارها گفتم پرسپولیس ذهن برنده‌خواه دارد و سعی می‌کنیم زیر فشار بهترین عملکرد خود را ارائه بدهیم.

مربی پرسپولیس درباره ارتفاع شهر سرچشمه از سطح دریا توضیح داد: تمام تمهیدات لازم را اندیشیده‌ایم و برنامه‌ریزی خودمان را داریم. بازی کردن در ارتفاع بالای 2500 متری سخت است، اما از هر لحاظ خود را برای مسابقه آماده کرده‌ایم. امیدواریم فوتبال قبل احترام و تماشاگرپسندی ارائه داده و هر تیمی از لحاظ تاکتیکی موفق‌تر است برنده بازی شود.

مطهری در خصوص اینکه کادر فنی این تیم بار دیگر بوژیدار رادوشوویچ را به مهدی لک ترجیح داده است، گفت: لک و رادو دروازه‌بانان خوب ما هستند. مربی دروازه‌بانان و یحیی گل محمدی این بود که از رادو استفاده کنند و امیدوارم وی روز خوبی داشته باشد.

وی درباره حضور دو بازیکن تاجیکستانی در سفر پرسپولیس به رفسنجان گفت: به این دلیل وحدت و منوچهر را به رفسنجان آوردیم تا با شرایط تیم و فرهنگ بچه‌های ما آشناتر شوند. پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس هنوز بسته است و امیدوارم هرچه سریع‌تر این مشکل برطرف شود تا بتوانیم از این بازیکنان هم استفاده کنیم. آنها 20 و 21 ساله هستند و به تیم پرسپولیس کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول