اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: تلاش صهیونیست‌ها و جیره‌خوارانش علیه ورزش ایران بی‌نتیجه می‌ماند

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رژیم صهیونیستی و جیره‌خوارانش همانطور که در اقدامات قبلی خود علیه ایران شکست خوردند برای محروم کردن ورزش ایران در میادین بین‌المللی هم نمی‌تواند موفقیتی کسب کند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: تلاش صهیونیست‌ها و جیره‌خوارانش علیه ورزش ایران بی‌نتیجه می‌ماند

علی بابایی‌کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره تلاش مسیح علینژاد و شیرین عبادی و صهیونیست‌ها برای محروم کردن ورزش ایران در میادین بین‌المللی گفت: با توجه به اهداف ضداستکباری نظام جمهوری اسلامی طبیعی است که صهیونیست‌ها و جیره‌خواران آنها واکنش نشان دهند و در عرصه‌های مختلف اقدامات ضدایرانی خود را دنبال کنند.

وی افزود: افرادی مثل مسیح علینژاد و شیرین عبادی که همواره به عنوان جیره‌خوار و مزدور صهیونیست‌ها اقدامات ضدایرانی داشته‌ و دارند در دنیا کم نیستند و البته با وجود همه این اقدامات و اظهارات این قبیل افراد ما گفتمان ضداسکتباری خودمان را ادامه خواهیم داد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: اگر ورزشکار ما حاضر به رویارویی با ورزشکار رژیم اشغالگر قدس نمی‌شود این دستور حاکمیت نیست بلکه عدم رویارویی با ورزشکاران صهیونیست فرهنگ ملت ما است و هر شهروند ایرانی در خانواده خود اینگونه تربیت شده تا کسی که به مردم ظلم می‌کند و غاصب است و کودک‌کش است به رسمیت نشناسد.

بابایی‌کارنامی خاطرنشان کرد: ما صهیونیست‌ها را به رسمیت نمی شناسیم. آنها به عنوان نماد آدم‌کشی و کودک‌کشی هستند و تفکر ضدصهیونیستی به عنوان یک فرهنگ در میان ملت ما رواج دارد.

وی افزود: جریان‌های مختلف در کشور ما اعم از اصولگرا، اصلاح‌طلب و ... مسیح‌ علینژاد و شیرین عبادی و امثال این‌ها را قبول ندارند و علینژاد و عبادی به جای اظهارات‌ ضدایرانی خود باید با حضور در دادگاه پاسخگوی خساراتی که به ملت ایران تحمیل کرده‌اند باشند. 

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: علینژاد و شیرین عبادی مزدور رژیم صهیونیستی هستند و طبیعی است که به خاطر مزدوری‌شان دست از خیانت بر ندارند. البته ملت ایران هم 40 سال است با این قبیل اقدامات دشمنان مواجه است و واهمه‌ای از اینگونه رفتارها و گفتارهای دشمنان و مزدوران آنها ندارد.

بابایی در پایان گفت: رژیم صهیونیستی هم باید بداند که همانطور که در اقدامات قبلی خود در عرصه‌های مختلف علیه ایران شکست خورده در حوزه محروم کردن ورزش ایران در میادین بین‌المللی هم نمی‌تواند موفقیتی کسب کند و مشروعیتی برای خود به دست آورند و همانند موارد قبل شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول