اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مالک خیبر: رابطه من با ویسی فراتر از فوتبال است

مالک باشگاه خیبرخرم آباد در مورد دلایل انتخاب دوباره عبدالله ویسی به عنوان سرمربی این تیم توضیحاتی داد.

مالک خیبر: رابطه من با ویسی فراتر از فوتبال است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسعود عبدی در مورد اینکه گفته می‌شود سال گذشته باشگاه خیبر خرم آباد تمایل به همکاری با عبدالله ویسی نداشته، عنوان کرد: همان موقع هم گفتم که عبدالله ویسی خودش ترجیح داد فصل جدید در لیگ برتر کار کند. رابطه من با ویسی فراتر از فوتبال است. رابطه دوستی و برادری عمیقی با هم داریم. همان موقع دوستانه و برادرانه به من گفت و به لیگ برتر رفت. الان هم خودش علاقه‌مند به همکاری است. هم به دلیل علاقه شخصی بین ما و هم اینکه خرم آباد و خیبر را صمیمانه دوست دارد.

وی در خصوص بازگشت ویسی و قطع همکاری با عاشوری گفت: ما ویسی را کنار نگذاشتیم. به لیگ برتر رفت و بعد دوباره برگشت. این اتفاق متداول است. خیلی از مربیان هستند که چندین بار در خیلی از باشگاه‌ها فرصت سرمربیگری داشتند. محسن عاشوری دوست عزیز ما و انسان با اخلاقی است. مجموعه باشگاه و هیات مدیره به این نتیجه رسید که تمهیدی برای تغییر روند و حفظ خیبر در کورس صعود داشته باشد. این حق باشگاه بود. این تصمیم را گرفت و در بیانیه خودش هم به این موضوع اشاره کرد. عاشوری را انسان بسیار با اخلاق و درستی دیدیم. او خیلی زحمت کشید و تیم بسیار خوبی را هم جمع کرد.

مالک خیبر خرم آباد در مورد انتخاب مهرداد خادمی به عنوان کمک اول عبدالله ویسی، اظهار داشت: خادمی هم مانند ویسی دوست ده ساله و حتی بیشتر من است. روز اول خودم خادمی را به عنوان سرمربی در تیم داتیس انتخاب کردم و اولین بار ما این فرصت را به او دادیم. سال گذشته مرتبا با ویسی در ارتباط بود و مشاوره می‌داد چون سرنوشت خیبر برایش خیلی مهم بود. او علاقه بسیار شدیدی به تیم دارد. قطعا همکاری با ارزشی خواهد بود و می‌توانیم در کنار هم صعود را جشن بگیریم.

عبدی افزود: این دو بزرگوار با یک تلفن آمدند. نه بحث مالی بود و نه بحث دیگری، با من بسیار دوست هستند و لطف دارند. خیبر و لرتباران عزیز را دوست دارند. سرنوشت این تیم برایشان مهم است که بلافاصله آمدند و کار را دست گرفتند. ان‌شاالله این تیم به نتیجه لازم خواهد رسید. هر تصمیمی موافقین و مخالفینی دارد. در هر خانواده‌ای این اتفاق طبیعی است. اما مهم این است که تا روز آخر برای افتخار آفرینی خیبر خرم آباد تلاش کنیم. خیبر امروز یک باشگاه مهم در فوتبال کشور است و ان‌شاالله بتوانیم موضوعات مهم‌تری را پیگری کنیم.

مالک خیبر در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه و همچنین استفاده از تبلیغات محیطی گفت: امروز می‌بینیم که فقط یک باشگاه توانسته تماشاگرانش را به ورزشگاه ببرد. تاکید داریم و از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم که ما هم از بازی بعدی این حق را داشته باشیم؛ حداقل 10 تا 20 درصد ظرفیت ورزشگاهمان را داشته باشیم. در عین حال تاکید می‌کنیم که اگر تبلیغات محیطی به یک باشگاه واگذار شده، برای خیبر خرم آباد هم همین اتفاق بیفتد. ان‌شاالله بتوانیم حق و حقوق باشگاه را بگیریم و هواداران را در ورزشگاه کنار خودمان داشته باشیم. امیدوارم در پایان فصل اتفاقات خوبی برای لرستان رقم بخورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول