اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

آغاز رزمایش اقتدار 100 گروه‌ جهادی در ایلام

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: رزمایش اقتدار جهادگران در کل کشور با ۵۲۰۰ گروه جهادی برگزار می‌شود که سهم استان ایلام ۱۰۰ گروه جهادی است.

آغاز رزمایش اقتدار 100 گروه‌ جهادی  در ایلام

سردار قدرت‌الله کریمیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: امروز در آغاز هفته بسیج رزمایش اقتدار گروه‌های جهادی همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برگزار شد.

وی افزود: این رزمایش از امروز ۲۹ آبان ماه آغاز می‌شود و تا ۸ آذر ماه، به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت که امیدواریم طی این مدت بتوانیم ماموریت‌های مشخص شده در این رزمایش را برای خدمت رسانی به مردم محروم استان به بهترین شکل ممکن به انجام برسانیم.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: این رزمایش اقتدار  در کل کشور با ۵۲۰۰ گروه جهادی برگزار می‌شود که سهم استان ایلام ۱۰۰ گروه جهادی است.

وی تصریح کرد: کل گروه‌های جهادی استان ایلام ۱۱۰۰ گروه هستند که از این تعداد ۱۰۰ گروه در این رزمایش شرکت می‌کنند.

سردار کریمیان در پایان گفت: هدف از این رزمایش ارائه خدمت بی‌منت به مناطق محروم در عرصه‌های عمرانی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و درمان است که به یاری خدا گروه‌های جهادی استان به مناطق محروم اعزام خواهند شد و امید است تا بتوانیم دغدغه‌های هموطنان عزیز خود را در حد توان خود مرتفع سازیم و باری از دوش آنان برداریم.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۰۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول