اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فارس من| کلهر: حق پخش تلویزیونی بخشی از مشکلات پرسپولیس و استقلال را حل می‌کند/ باشگاه‌های ما درآمد حرفه‌ای ندارند

کارشناس فوتبال ایران گفت: در صورتی که صدا و سیما حق پخش تلویزیونی فوتبال را بپردازد بخشی از مشکلات مالی پرسپولیس و استقلال حل خواهد شد.

فارس من| کلهر: حق پخش تلویزیونی بخشی از مشکلات پرسپولیس و استقلال را حل می‌کند/ باشگاه‌های ما  درآمد حرفه‌ای ندارند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حق پخش تلویزیونی، حلقه مفقوده اقتصاد ورزشی ماست علی الخصوص فوتبال باشگاهی. مخاطبان خبرگزاری فارس در بخش فارس من بابت این موضوع کمپینی با عنوان «حق پخش تلویزیونی باشگاه‌ها را پرداخت کنید» تشکیل داده اند.

در همین راستا خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با  محمود کلهر بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس گفت و گو کرد و این کارشناس فوتبال اظهار داشت: این حق طبیعی فوتبال و باشگاه‌های ماست که صدا و سیما حق پخش تلویزیونی را بپردازد. بخشی از مشکلات مالی باشگاه‌های بزرگ و پرهوادار فوتبال مثل استقلال و پرسپولیس با پرداخت این حق پخش تلویزیونی حل می‌شود. اگر پرداخت حق پخش تلویزیونی در فوتبال رخ بدهد اتفاق بزرگ و مثبتی در ورزش رخ داده است.

کلهر تصریح کرد: باشگاه‌های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس اکنون گریبانگیر مشکلات اقتصادی هستند ولی با پرداخت حق پخش تلویزیونی قطعا گوشه‌ای از مشکلات مالی آنها حل خواهد شد. باشگاه‌های ما اکنون به صورت حرفه‌ای دستمزد به مربی و بازیکن می دهند اما به صورت حرفه‌ای درآمد ندارند و باشگاهداری حرفه‌ای نمی‌کنند. اگر صدا و سیما حق پخش تلویزیونی را بپردازد در آنصورت باشگاه‌های ما از نظر حرفه‌ای هم در جایگاه بهتری قرار می‌گیرند.

بازیکن اسبق استقلال تاکید کرد: نظاهم هماهنگ باشگاهداری در فوتبال باید حرفه‌ای شود و یکی از مشکلات این نظام باشگاهداری نبود درآمد و حق پخش تلویزیونی است. در حال حاضر شاهد هستیم که گاهی اوقات هواداران استقلال و پرسپولیس که حتی شاید خودشان شرایط اقتصادی مناسبی ندارند به باشگاه‌های محبوب‌شان کمک می‌کنند تا باری از دوش باشگاه‌شان بردارند اما این راه درستی نیست. باید از طریق درست و کارشناسی برای باشگاه‌ها درامد ایجاد کرد و فکری اساسی و ریشه‌ای برای نظام باشگاه‌داری انجام شود که پرداخت حق پخش تلویزیونی می‌تواند در همین راستا باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول