اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

حریق گسترده در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی خرمدشت در تاکستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: آتش‌سوزی در یکی از واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی‌کننده در شهرک صنعتی خرمدشت، موجب سوختن 5 سالن این شرکت در حریق شد و خسارت گسترده‌ای را بر جای گذاشت.

حریق گسترده در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی خرمدشت در تاکستان

قدرت‌الله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: ساعت 15،45 دقیقهٔ امروز آتش‌سوزی گسترده‌ای در یکی از واحدهای تولیدی تولید مواد ضدعفونی‌کننده تحت‌عنوان آرین پاک واقع در شهرک صنعتی خرمدشت تاکستان رخ داد.

وی ادامه داد: این شرکت 5 سالن داشته که همهٔ سالن‌های آن دچار حریق شده‌اند، البته در حال حاضر آتش کاملاً مهار شده است و جای نگرانی وجود ندارد.

مهدیخانی اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع، نیروهای آتش‌نشانی قزوین، اقبالیه، تاکستان، خرمدشت، ضیاءآباد، نرجه، ابهر، شهر صنعتی لیا و شهرک حیدریه در محل حادثه جهت اطفای حریق حضور داشتند.

وی افزود: علی‌رغم این‌که خسارت مالی سنگینی از این حریق بر جای مانده است، اما خوشبختانه این حادثه فوتی یا مصدوم نداشته است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: برای اظهارنظر در رابطه با علت آتش‌سوزی و میزان خسارات وارده زود است و نیروهای فنی و آتش‌نشانی از روز آینده برای بازدید به این مکان خواهند آمد و میزان خسارات برآورد خواهد شد.

مهدیخانی ابراز کرد: تقاضای ما از واحدهای صنعتی و مردم رعایت مسائل ایمنی است، زیرا علت اغلب این حوادث عدم رعایت مسائل ایمنی است، به این معنا که علت 90 الی 95 درصد حریق‌ها حوادث غیرمترقبه نیست، بلکه مواردی از قبیل اتصال سیم یا عدم رعایت مسائل ایمنی است که متأسفانه منجر به بروز این حوادث می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: 3 تیم از نیروهای آتش‌نشانی تا صبح برای لکه‌گیری و پیشگیری از حریق احتمالی مجدد در این مکان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول